בריכה פרטית - קחו כמה כללי בטיחות חשובים

בריכה פרטית? קחו כמה כללי בטיחות חשובים

היום ניתן להגשים את החלום של בריכה פרטית גם בחצרות קטנות, גגות ומרפסות. בכל דרך חשוב להקפיד על כללי בטיחות, במיוחד כאשר יש בבית ילדים קטנים

בריכה פרטית בחצר היא חלום של רבים, וסמל לרמת חיים גבוהה כמעט בכל מקום בעולם. בעבר הזכות ליהנות מבריכת שחייה פרטית – להתרעננות, בילוי חברתי וספורט – היתה שמורה רק לבעלי הון של ממש, עם שטח שיכול להכיל את החלום וממון שמספיק להגשמתו. היום ניתן להקים בריכות גם בשטחים קטנים, למעשה כמעט בכל חצר, וכמו-כן קיימים פתרונות לגגות ולמרפסות גדולות.

פרויקט הקמה של בריכה פרטית כרוך בענייני בטיחות שחשוב מאוד להכירם ולהקפיד עליהם, על מנת למנוע מקרים של טביעה, נפילה לבריכה ריקה ותקלות חמורות אחרות.

  • כל מערכות החשמל של הבריכה וסביבתה חייבים להיות אטומים לרטיבות, לפעול על מתח נמוך של 12 וולט ולהיות מצוידים במפסקי פחת רגישים. אין להציב בקרבת הבריכה מכשירי חשמל מכל סוג שהוא – נגני מוזיקה, עמודי תאורה, מאווררים, מכשירי צלייה וכד'. המרחק המינימלי משפת הבריכה הוא כארבעה מטרים. אין להפעיל את רובוט הניקוי כאשר יש אנשים בבריכה.
  • פתחי שאיבה יהיו מכוסים ונעולים.
  • המשטחים של שפת הבריכה, שבילי הגישה והרחבה סביב הבריכה יהיו מחוספסים על מנת למנוע החלקה.
  • כל חומרי החיטוי והניקוי של הבריכה והמים יהיו סגורים ונעולים. אין להשאיר ולו לזמן קצר חומרים כימיים ללא השגחה.
  • שטח הבריכה יהיה מגודר, עם שער כניסה הניתן לסגירה. בבתים עם ילדים יש לוודא שהגידור יהיה גבוה מספיק ושאינו מאפשר טיפוס (קורות ורטיקליות ולא הוריזונטליות). השער יצויד בנעילה אוטומטית שאינה אפשרית לפתיחה ע"י ילדים.
    לתשומת לב: אין להשאיר בסמוך לגדר כסאות, שולחנות ופריטי ריהוט אחרים עליהם ניתן לטפס כדי לעבור את הגדר. אין להכניס לשטח הבריכה עגלות וצעצועים עם גלגלים כגון אופניים, מכוניות משחק וכד'.
  • מצופים, מוט חילוץ באורך כ-5 מטרים עם לולאה, ערכת החייאה וערכת עזרה ראשונה הם חלק מהציוד הנדרש.
  • והכלל החשוב ביותר להורים: לעולם אין להשאיר ילד בקרבת הבריכה ללא השגחת מבוגר.

הקפידו על כללים אלה כדי שהבריכה הפרטית תהיה מקור לחוויות בלבד.

מניעת תאונות בבית עם ילדים

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים