ביטוח תאונות אישיות לתלמידים

ביטוח תאונות אישיות לתלמידים במערכת החינוך

תלמידים מכוסים במסגרת ביטוח תאונות אישיות המוענק עפ"י חוק חינוך חינם. הפוליסה מכסה גם תאונות אישיות הנגרמות מחוץ לשעות הלימודים ומחוץ לתחומי הגן או בית הספר.

ספטמבר מגיע ושוב חוזרים מיליוני ילדים בישראל אל מוסדות החינוך, מגני הילדים ועד לכיתות הגבוהות בבתי הספר התיכוניים. כולם נרגשים לקראת תחילתה של שנת לימודים חדשה, מי בפעם הראשונה, מי לפני שלב חדש במסלול ומי לפני עוד שנה של ידע וחוויות.
גם ההורים נרגשים, כמובן, ואם אתם עוקבים אחרי הרשתות החברתיות אתם ודאי יודעים שכולם, אמהות ואבות, משתפים בחוויה המיוחדת של חזרת הילדים ללימודים. כן, גם בגלל תחושת השחרור הבלתי נמנעת, שהרי החופש של הילדים הוא בדרך כלל עול להורים שהופכים למדריכי קייטנה, מורי דרך ובעיקר נהגים.

לקראת פתיחת שנת הלימודים ההורים עסוקים בהכנות: ספרים, ציוד, ילקוטים, תלבושת וכל מה שצריך כדי שהילד יגיע ערוך, מוכן ומזומן להשקיע וליהנות.
זה הזמן לרענן גם את תודעת הבטיחות של הדור הצעיר, במיוחד בכל הקשור לחצייה נכונה ובטוחה של כבישים ורחובות, צעידה בבטחה במסלול מוכר בצד הדרך והפקדה על כללי הזהירות.

הידעתם? כל תלמיד בישראל מבוטח במסגרת ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות מעניק פיצוי במקרה של פגיעה מתאונה כלשהי, כגון נפילה, החלקה, כוויה ועוד. תלמידים בכל הגילים חשופים לתאונות אישיות מסוג זה הן במסגרת הגן או בית הספר והן מחוץ לתחומי מוסדות הלימוד. התלמידים מכוסים במסגרת ביטוח תאונות אישיות המוענק עפ"י חוק חינוך חינם. הפוליסה מכסה גם תאונות אישיות הנגרמות מחוץ לשעות הלימודים ומחוץ לתחומי הגן או בית הספר.
הכיסוי כולל מגוון רחב של תאונות אפשריות, למעט תאונות דרכים ותאונות עבודה המכוסות ע"י ביטוח לאומי.

מידע אודות ביטוח תאונות אישיות לתלמידים באתר משרד החינוך

האם כדאי לרכוש לתלמידים ביטוח תאונות אישיות פרטי?

ההחלטה האם לרכוש עבור הילד גם ביטוח תאונות אישיות פרטי, בנוסף לכיסוי הניתן ע"י המדינה, היא כמובן אישית מאוד. שני שיקולים עיקריים מנחים בדרך כלל את ההורים המתלבטים: ראשית, החשש שמא במקרה הצורך הפיצוי עלול לא להספיק, ושנית, היכולת הכספית של המשפחה.
לכן יש לברך את מדינת ישראל שהשכילה לכלול ביטוח תאונות אישיות לכל תלמיד מגיל 3 ועד גיל 18, ובכך הסירה הרבה חששות וחרדות מלב ההורים שמפקידים את ילדים בידי מערכת החינוך.

יחד עם זאת, כדאי לדעת כי הביטוח הממלכתי לתלמידים אינו כולל פיצוי בגין פציעות "קטנות" כגון שברים. בנוסף, תנאי הכיסוי במסגרת הממלכתית לא אחידים (לרשויות יש מרחב פעולה) ולא כל פוליסה מטעם הרשויות תקפה לאורך כל שעות היממה (24/7).
רכישת ביטוח תאונות אישיות לתלמיד במסגרת פרטית משלימה ומרחיבה את הכיסוי והפיצוי במקרה של אירוע ביטוחי.

בהצלחה בלימודים ושמרו על עצמכם.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים