ילדים בקייטנות קיץ – לא נרשמים לפני שבודקים

קייטנה בראש שקט – מה לבדוק לפני שנרשמים?

רישיון, הכשרה, ביטוח, בטיחות, אבטחה ועוד דברים חשובים שכדאי לדעת לפני שבוחרים קייטנות קיץ לילדים

קייטנות קיץ הן פתרון נוח להעסקת הילדים בתקופת החופש הגדול. אבל מעבר לנוחות להורים, שלפחות בחלק מהחופשה משוחררים מתפקיד קציני ההווי והבידור של הילדים,

קייטנה מוצלחת יכולה להיות חוויה לכל החיים. בשנים האחרונות חלה בתחום הקייטנות תנופה גדולה המבטאת, בין השאר, את העלייה בדרישות האיכות של הורים, בכלל זה קייטנות קיץ עם ערך מוסף. הורים רבים רואים את זמן הקייטנה כחלק ממעגל החינוך וההעשרה המורחב של ילדיהם ומחפשים קייטנה שמשלבת חוויות כיף עם העשרה ממוקדת בתחומי העניין של ילדיהם. וכך נולדו קייטנות קיץ מתקדמות הממוקדות בנושא מסוים כגון בעלי חיים, חלל, הייטק, אמנות, קייטנות מחשבים ועוד ועוד. חיפוש בגוגל יציג לכם שפע של אפשרויות המותאמות כל הגילים ולקשת רחבה של תחומי עניין.

בכל קייטנה שתבחרו לילדיכם כדאי לבדוק כמה דברים:

האם הקייטנה פועלת ברישיון הן של משרד החינוך והן של הרשות המקומית? קבלת הרישיונות להפעלת קייטנה מהווה אישור לעמידה בקריטריונים של בטיחות, אבטחה, תברואה וכד'. לידיעתכם, מפעילי קייטנות נדרשים לעבור הכשרה.

הכירו את צוות הקייטנה. המנהלים, המדריכים, כוח העזר. האם גודל הצוות מתאים למספר הילדים בקייטנה? שאלו על תחומי האחריות של כל אחד ואחת, ההכשרה, המיומנות והניסיון. קייטנות קיץ איכותיות יציגו את המידע באתרי האינטרנט שלהן.

לנושא הבטיחות והאבטחה יש להקדיש תשומת לב מיוחדת: נוהלי בטיחות במתחמי הקייטנה ובאזורי הפעילות השונים, הערכות הצוות להגשת עזרה ראשונה במקרה הצורך, אחראי לתחום הבטיחות, סידורי אבטחה.

בדקו היטב את נושא הביטוח. האם הקייטנה מבוטחת בפוליסת צד ג'? האם יש כיסוי לכל מגוון הצרכים, כגון תאונות אישיות, ומהו היקף הכיסוי?
אמנם כל תלמיד בישראל מבוטח בביטוח תאונות אישיות לאומי, שתקף גם מחוץ לשעות הלימודים ובכלל זה בחופש הגדול, אך הוא אינו פוטר את קייטנות הקיץ מלדאוג להסדרי ביטוח הולמים.
למידע נוסף: חושבים קיץ – ביטוח תאונות אישיות לילדים בקייטנה

בחרתם קייטנה? מתלבטים בין כמה קייטנות קיץ? חפשו המלצות וביקורות באינטרנט, ואל תתביישו לבקש חוות דעת באמצעות הרשתות החברתיות. שיהיה קיץ בטוח ומהנה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים