ביטוח נסיעות לחו"ל – מוקד שירות בעברית

שירות רפואי בעברית לישראלים בחו"ל

יש מקום אחד בו גם הישראלים הכי ביטחוניסטים והכי מתבדלים, שמרחיקים כל סממן לישראליות בזמן השהות בחו"ל, ישמחו לשמוע עברית – מוקד החירום לישראלים עם ביטוח נסיעות לחו"ל של חברת AIG

ישראלים רבים שיוצאים לחופשה בחו"ל אומרים שהם מעדיפים לנפוש ולטייל במקומות בהם אין הרבה ישראלים. מבחינתם החופשה בחו"ל היא גם סוג של פסק זמן מן הישראליות, שהיא ללא ספק דחוסה ולוחצת לפעמים. מה שקורה בישראל בשבוע אחד לא קורה במקומות אחרים בעולם במשך שנים.
זה בסדר, חופשה היא בריחה מן היומיום: מן העבודה, מהאחריות ההורית, מסדר היום הקבוע ואפילו ממזג האוויר. בדיוק בשביל זה המציאו את הקונספט של חופשה – לשכוח לזמן מה את כל מה שבעצם ממלא את חיינו לטובת טעימה של עולם אחר.

יחד עם זאת מסתבר כי לתיירים, ולא רק תיירים ישראלים, יש נטייה להתחבר כדי לחלוק חוויות בשפה המשותפת ואף להיעזר בעת הצורך במי שמבין אותך מהר. בכל אתר תיירות מוביל ברחבי העולם תוכלו לראות איך המטיילים רוקדים את הריקוד עם הצעד הכפול – מצד אחד להתרחק ומצד שני להתקרב.

עבור תיירים ישראלים בעולם קיים גם ההיבט הביטחוני. אפילו משרד החוץ הישראלי ממליץ על מספר כללי התנהגות לישראלים בחו"ל, שנועדו למנוע התבלטות וכתוצאה מכך, חלילה, סיכון כלשהו. זוהי תופעה שעד לאחרונה היתה ייחודית לישראלים בלבד, אך בשנים האחרונות מאפיינת גם תיירים ממדינות מערביות אחרות, במיוחד מארה"ב.
את הכללים להתנהגות נכונה ובטיחותית בחו"ל תוכלו למצוא, כאמור, באתר משרד החוץ: כללי התנהגות מומלצים בחו"ל.

אחת ההמלצות הבולטות והמוכרות לכל ישראלי היא ההמלצה להמנע ככל האפשר מדיבור בעברית במקומות ציבוריים ובאתרי תיירות, ודאי דיבור בקול רם. יש בכך גם משום סיוע לשיפור התדמית של התייר הישראלי, שנחשב לצעקני, אך הסיבה היא בטחונית גרידא. כמובן שהימנעות מדיבור בעברית אינה עוזרת אם לובשים חולצה או כובע עם כתובית בולטת בעברית.

ובכל זאת, יש מקום אחד בו גם הישראלים הכי ביטחוניסטים והכי מתבדלים, שמרחיקים כל סממן לישראליות בזמן השהות בחו"ל, ישמחו לשמוע עברית – חברת הביטוח AIG מעמידה לרשות מבוטחיה בחו"ל מוקד חירום לשירות רפואי בשפה העברית בו ניתן לקבל סיוע והכוונה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. כך ניתן לקבל שירות רפואי בשפה שלנו בכל מקום בעולם בכל רגע.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים