אילו תרופות לחו"ל כדאי לארוז - מגזין AIG

תיק נסיעות: אילו תרופות לחו"ל כדאי לארוז?

כאב אוזניים בזמן טיסה, ראש מתפוצץ בסוף יום פגישות, בטן מתהפכת במעבורת. כשנוסעים לחו"ל חשוב לארוז גם תיק תרופות לחו"ל קטן ופרקטי, שיכיל את כל מה שאנו עלולים להזדקק לו בזמן החופשה

כולנו זוכרים ויודעים לקחת איתנו לנסיעה לחו"ל את כל מה שצריך: דרכון בתוקף, וואוצ'רים לכרטיסי הטיסה ולמלונות, ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל גם כיסוי להוצאות רפואיות בחו"ל, ואת כל ההמלצות של חברים למסעדות ולשופינג. אנחנו לא שוכחים גם ביגוד והנעלה בהתאמה למזג האוויר הצפוי ביעד הנסיעה, אקססוריז, חפצים שימושיים שהם על תקן חובה – כיום בעיקר כל מה שקשור לנייד כגון מטען וזיכרון נוסף – וציוד להתקנת הופעה נאה (מחליק שיער, איפור, מגהץ וכד').
כולנו גם לוקחים איתנו תיק כלי רחצה ובו ציוד בסיסי כמשחת ומברשת שיניים, קרמים שונים, מסרק, כלי גילוח ועוד. המון דברים שמבטיחים חופשה רגועה ונינוחה, אולם לא תמיד זוכרים דבר חשוב כמו תיק תרופות לחו"ל.

כאב ראש בעיר זרה – למה צריך לקחת תרופות לחו"ל?

אלה מביננו שסובלים ממחלות כרוניות או מתופעות בריאותיות קבועות בודאי יזכרו את התרופות שעליהם לקחת לחו"ל. ואולם האדם הבריא, שלא נזקק לטיפול תרופתי קבוע, עלול להסתפק בידיעה שיש לו ביטוח בריאות לתקופת השהייה בחו"ל, במסגרת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, ולשכוח לארגן תיק תרופות לחו"ל.

לרוב לא יהיה צורך בתרופות בזמן השהייה מחוץ לארץ, ואולם מה יקרה כשכן צריכים? מובן שברוב מדינות היעד הפופולאריות, בעיקר במדינות מערביות ומתקדמות ובערים גדולות, פועלות חנויות פארם שמוכרות תרופות ללא מרשם. אבל הצורך להשיג תרופות במקום זר עלול ליצור בעיות לא צפויות שיסבו אי-נוחות וקושי. לדוגמא, במדינות שבהן האנגלית אינה נפוצה לא תמיד מובן תיאור התרופה וקורה שהרוקחים לא ידעו לעזור.

טיפים לאריזת תיק תרופות לחו"ל

  • תרופות לשיכוך כאבים – כאבי ראש, שיניים, כאבי מחזור, כאבי אוזניים ועוד.
  • תרופות לבעיות עיכול – כנגד שלשולים, עצירויות, גזים, בחילות ועוד.
  • תרופות כנגד צינון – להורדת חום, לעצירת נזלת, להרגעת כאבי גרון וכדומה.
  • תרופות נוגדות דלקות – כנגד כאבי גב, רגליים ושרירים ודומיהם.
  • תרופות לעור – כנגד אלרגיה של העור, עקיצות, גרד, חשיפת-יתר לשמש ועוד.

כדאי גם לשים בתיק התרופות: תכשיר למניעת עקיצות, חומר לחיטוי פצעים, טיפות לטיפול בעיניים מגורות או אדומות, קרם הגנה, תחבושת בסיס, גזה, מדחום, דבק מיקרופור ופלסטרים במידות שונות. הוסיפו תיק תרופות לחו"ל לרשימת הנושאים לטיפול לקראת נסיעה.ושתהיה לכם נסיעה מוצלחת ובריאה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים