מיקי מאוס בדיסנילנד - חופשה משפחתית

הכינו את הילדים: חופשה משפחתית בעקבות מיקי מאוס

מיקי מאוס חוגג יומולדת 90. סיבה טובה לחשוב על חופשה משפחתית באחד משישה הפארקים של דיסני בעולם

ב-18 בנובמבר 2018 ציינו ברחבי העולם יומולדת לאחת הדמויות המוכרות, האהובות והמשפיעות ביותר בעת החדשה – דמות מצוירת, וירטואלית למעשה: מיקי מאוס (Mickey Mouse), מבית היוצר של וולט דיסני.

סרטון האנימציה הראשון בכיכובו של מיקי העכבר יצא לאקרנים ב-18 בנובמבר 1928. מיקי מאוס הפך בין לילה לסופרסטאר עולמי ומאז ועד היום הוא סמל בינלאומי של חוויות ילדות ושמחת חיים.

אבל מיקי מאוס הוא הרבה יותר מזה, הוא סמל לחדשנות פורצת דרך וליצירתיות. כי דמותו של מיקי, עם האוזניים העגולות שכולנו מכירים, סללה את הדרך לתעשיית האנימציה בקולנוע ולשורה של חידושים טכנולוגיים שמשפיעים על חיינו.

היום מיקי מאוס הוא עדיין סלבריטי-על אך פחות ככוכב קולנוע ויותר כאטרקציה תיירותית. מיליוני משפחות מכל רחבי תבל פוקדות מדי שנה עשרות אתרי תיירות שמפעיל תאגיד דיסני, תוך התבססות על כוח המשיכה האינסופי של מיקי מאוס החייכן והאהוב.

גולת הכותרת היא, כמובן, הפארקים הענקיים שמפעיל קונצרן דיסני ברחבי העולם. יש שישה כאלה:

  • דיסנילנד בקליפורניה ארה"ב – הפארק הראשון שנוסד כבר ב-1955 ושינה את התיירות המשפחתית בארה"ב.
  • דיסניוורלד בפלורידה ארה"ב – הפארק השני שהפך את מדינת המבוגרים למדינת הילדים
  • דיסלנילנד פאריס (יורו-דיסני) – שהביא את החוויה האמריקנית לאירופה
  • דיסני טוקיו ביפן
  • דיסני שנחאי ודיסני הונג-קונג בסין

למשפחה הישראלית הבחירה באיזה דיסני-פארק לבקר היא פשוטה וטבעית; הפארק בפאריס הוא הנגיש ביותר והחסכוני ביותר  לישראלים. דיסנילנד פאריס יכול להיות אטרקציה מרכזית בטיול משפחתי, ומתאים גם לגיחה משפחתית קצרה וממוקדת.

הפארקים בארה"ב ובמזרח הרחוק ודאי שאינם מתאימים לגיחות סופ"ש או חופשות קצרות.

לקראת ביקור בפארק דיסני, לא חשוב איזה, כדאי להתכונן עם הילדים:

  • הכרת דמותו של מיקי מאוס ודמויות אחרות מעולמו של דיסני. החוויה מתחילה ביו-טיוב ובאתרי האינטרנט שמספרים את הסיפור. ידע מוקדם מעצים את החוויה.
  • הכרת מבנה הפארק בו תבקרו. כל הפארקים מציעים שפע עצום של חוויות ואטרקציות, שבדרך כלל לא מספיקות לביקור אחד. אתר האינטרנט של דיסני-פארקס מכיל מידע רב על כל אחד מהפארקים. היכרות מוקדמת יכולה לחסוך הרבה זמן יקר.
  • חופשה בדיסני פארק היא – איך לא?! – חופשה עם ילדים. זה אומר שיש לעשות את כל ההכנות לטיסות עם ילדים, נסיעות עם ילדים ובילוי עם ילדים.

שתהיה חופשה נעימה ומרתקת, ד"ש למיקי מאוס ואל תשכחו ביטוח נסיעות לחו"ל.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים