מצלמה ומחשב נייד עם כיסוי למחשב נייד בביטוח נסיעות

כיסוי למחשב נייד וטאבלט במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל

גם בנסיעות עסקים וגם בחופשה כדאי שביטוח הנסיעות לחו"ל יכלול כיסוי לאובדן או גניבה של מחשב נייד או טאבלט. כי אנחנו לא באמת רוצים להתנתק

בנסיעות עסקים מחשב נייד הוא חלק קבוע מהמטען שאתם לוקחים אתכם. ומה כאשר אתם יוצאים לחופשה "כדי להתנתק"? במרבית גם אז מתלווה אליכם החבר האלקטרוני, הלפטופ או הטאבלט או שניהם. כי גם בחופשה לא ב-א-מ-ת רוצים להתנתק מהמוסיקה, התמונות, הסרטונים, המשחקים וכל שאר עינוגי הדיגיטל. שיהיו זמינים, במיוחד כשנופשים עם ילדים. וכן, גם כדי לתת הצצה לדואר האלקטרוני.

אז אם אתם לוקחים מחשב נייד או טאבלט לחו"ל, כדי לוודא שיש להם כיסוי במסגרת ביטוח הנסיעות לחו"ל.

ביטוח נסיעות לחו"ל – כיסוי למחשב ולטאבלט

כיסוי לאובדן או גניבה של מחשב נייד ו/או טאבלט הוא הרחבה שניתן להוסיף בתשלום לפוליסת ביטוח נסיעות. בנסיעות עסקים, כאמור, זה כמעט עניין אוטומטי, אבל האפשרות פתוחה לכל נוסע בכל נסיעה.

בתוספת קטנה, אם לא שולית לביטוח נסיעות לחו"ל, אתם נהנים מראש שקט בכל הקשור למחשב ולטאבלט שרכשתם במיטב כספכם. הכיסוי כולל אובדן, גניבה ונזקים שונים – כמפורט בפוליסה.

חשוב לוודא שהכיסוי למחשב הנייד ו/או לטאבלט מצוין במפורש בפוליסה.

הרחבות נוספות בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ביטוח מודולארי. הכיסוי הבסיסי – ברירת המחדל – הוא למעשה ביטוח רפואי לתקופת השהות מחוץ לגבולות המדינה. הכיסוי הרפואי כולל הוצאות טיפול, בדיקות ואשפוז בבית חולים, שכר מנתח במידה ונדרש, תרופות, טיפולי שיניים ועוד. חשוב מאוד לא לצאת לחו"ל ללא כיסוי רפואי.

לכיסוי הרפואי ניתן להוסיף כיסויים נוספים, בהתאם לצרכים ולמאפייני הנסיעה, כגון ההרחבה למחשב ולטאבלט,  הרחבה לספורט אתגרי וספורט חורף, הרחבה לביטול טיסה ולקיצור חופשה, כיסוי מיוחד לנשים בהריון וכיסוי, כיסוי להחמרת מצב רפואי קודם, כיסוי למטען ועוד.

לפני כל נסיעה לחו"ל – עסקים, חופשה, טיול, שופינג – כדאי לבצע בדיקת צרכים ולהתאים את פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל לכל נסיעה.

לאנשים המרבים בנסיעות לאורך השנה מוצעת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל שנתית.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים