גלובס עם מסכה – ביטוח נסיעות לחו"ל עם הרחבות קורונה

ביטוח נסיעות לחו"ל עם הרחבות למצבי קורונה

בעידן הקורונה יש מצבים חדשים שביטוח הנסיעות הרגיל לא נותן להם מענה. הכירו שתי הרחבות חדשות של AIG שמבטיחות לכם שקט נפשי מירבי בכל נסיעה

אנחנו יודעים שאתם כבר לא יכולים לחכות לרגע בו תרכשו שוב ביטוח נסיעות לחו"ל, בדרך לטיול, חופשה או נסיעת עסקים. לכבוד הרגע הזה הכנו לכם שני חידושים בביטוח הנסיעות לחו"ל של AIG, שמיועדים במיוחד לעידן הקורונה (כן, זה כנראה ילווה אותנו עוד זמן).

השמיים נפתחים ואתם מכוסים

לפני שתכירו את החידושים של AIG, חשוב שתדעו שגם כיסוי הבסיס מספק לכם פתרון למקרה בו תחלו בקרונה בעת שהות בחו"ל. זה חלק מן הכיסוי הרפואי הבסיסי בפוליסת ביטוח הנסיעות, כמו כל עניין רפואי אחר, כפי שהיה עד היום.

אבל (וזה מן הסתם אבל גדול) כולנו יודעים שבעידן הקורונה יש מצבים שלא היו קודם, ועבורם הכנו לכם שתי הרחבות מיוחדות, שבאפשרותכם להוסיף לפוליסת ביטוח הנסיעות שלכם. אתם יכולים להוסיף כל אחת בנפרד, או את שתיהן.

1. בלעדי ל-AIG: פיצוי יומי לאשפוז או בידוד קורונה בחו"ל

הרחבה ייחודית זו כוללת פיצוי יומי בסך 150 דולרים, לכל יום אשפוז או בידוד (עד 20 ימים) בשל מחלת הקורונה, מעבר לכיסוי הרפואי בפוליסה, שמבטיח לכם החזר להוצאות הטיפול והאשפוז.

הפיצוי הוא לכל מטרה. כלומר, אתם יכולים להשתמש בו לכל הוצאה שתקל על הבידוד או האשפוז. לדוגמא, לרכוש ספרים, או חוברות תשבצים או כל דבר אחר שיסייע לכם לעבור את התקופה בקלות ובנוחות.

2. מסלולי שיפוי להחזר הוצאות מיוחדות בשל נגיף הקורונה

כאמור, עידן הקורונה מביא עמו מצבים חדשים שלא הכרנו קודם, שעלולים לגרום לשיבושים בלתי צפויים שאינם מוגדרים בביטוח הנסיעות הרגיל. הרחבה זו לביטוח נסיעות מספקת את הכיסויים המתאימים.

  • אובחנתם כחולי קורונה עד שבוע לפני הנסיעה? ההרחבה מספקת כיסוי לביטול נסיעה עד 4,000 דולרים, מתוכם עד 2,000 דולרים לכרטיס הטיסה. הכיסוי נכנס לתוקף לאחר 3 ימי אכשרה.
  • נאלצתם להיכנס לבידוד עד 14 ימים לפני הנסיעה? ההרחבה מספקת החזר לביטול הנסיעה עד 450 דולרים. הכיסוי בתוקף לאחר 3 ימי אכשרה.
  • צריכים לצאת ממדינת היעד לפני המועד כדי להימנע מסגר? ההרחבה מספקת כיסוי לשינוי כרטיס טיסה, עד 200 דולרים.

נאלצים להאריך את השהות בחו"ל בשל בידוד, או שנמנעה מכם העלייה לטיסה חזרה עקב חשש להדבקות בנגיף הקורונה? ההרחבה מספקת כיסוי להארכת שהות, עד גבול אחריות של 5,000 דולרים בפוליסה.
אם הארכת השהות נובעת מאשפוז הקשור בנגיף הקורונה, גבול האחריות יורחב ל-5,000 דולרים (הכיסוי הרגיל מוגבל ל-3,000 דולרים).

היום אין צורך להסביר את החשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל (אל תצאו מישראל בלעדיו). ההרחבות החדשות של AIG נועדו להקל עליכם את ההחלטה לחזור לשגרת חו"ל בביטחון מירבי ועם שקט נפשי.

AIG Safe Travel App

ביטוח נסיעות לחו"ל עם שירות ישיר באפליקציה

אודות האפליקציה * להתקנה מהירה (הקישור פעיל רק בטלפון)

נסיעה טובה ורק בריאות לאורך כל הדרך.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים