שירותי תיירות באינטרנט באמצעות תוספים לדפדפן

שירותי תיירות באינטרנט באמצעות תוספים לדפדפן

כולנו משתמשים בטלפון ובמחשב לתכנון נסיעות או רכישת שירותי תיירות באינטרנט.. אבל יש כאלה שמשתמשים יותר, ובשבילם המציאו את התוספים לדפדפן

שירותי תיירות באינטרנט – כולנו עושים את זה. כולנו משתמשים באינטרנט לתכנון טיסות וחופשות, מחפשים יעדים חדשים, בוחנים דילים, בוחרים בתי מלון ומאתרים אטרקציות. אנחנו משתמשים במחשב ובסמארטפון בנוחות מקסימלית ובהנאה גדולה שהיא כבר חלק בלתי נפרד מהחוויה. אבל אנשים שטסים בתדירות גבוהה צריכים יותר מזה. עבורם הכלים המקוונים הם לא עניין של פעם בשנה, אלא חלק מארגז הכלים הדיגיטלי בשימוש שוטף. מה שמקל על המאמץ הרציף של ארגון טיסות וכל השאר אלו הם עזרים קטנים וחכמים שמותקנים בדפדפן וזמינים במינימום הקלקות וחיפושים – למעשה נדרש קליק אחד כדי להתחבר ולרכוש שירותי תיירות באינטרנט. אין צורך לגלוש לאתר, פשוט להיכנס דרך הדפדפן.

דפדפן כרום הוא הפופולארי ביותר לכן זוכה למספר הגבוה ביותר של תוספים מכל הסוגים, ביניהם תוספי תיירות לתכנון נסיעות. הכירו כמה תוספים בסיסיים מתוך ההיצע העצום של חנות התוספים של כרום:

בין תוספי כרום החכמים שמיועדים לתכנון נסיעה ולרכישת שירותי תיירות באינטרנט ניתן למצוא את Flight Multi Search אשר מסייע במציאת טיסות. מקליקים על כפתור התוסף ומקלידים את הנתונים –יעד הטיסה, התאריכים המתאימים וכו'. לאחר שמאתרים טיסה ניתן לבצע הזמנה מיידית. נוסף על כך, ניתן לקבל מידע על ההיסטוריה של המקום וללמוד על מקומות מעניינים בהם כדי לבקר.

למציאת בית מלון ניתן להשתמש בתוסף של אר התיירות Smarter-Hotel-Booking.com – כל מה צריך לעשות הוא להכניס את התאריכים, מספר הלילות והעיר המבוקשת ולמצוא בית מלון מתאים – ישירות מהדפדפן, תוך כדי עבודה או גלישה.

באמצעות תוסף Furkot Road Trip Planner ניתן לתכנן מסלול ולקבל מידע על תחבורה ציבורית, מסעדות באזור ועוד. אם יש זמן לגלות מקומות חדשים ניתן להשתמש ב-Ixigo Inspire. וזוהי רק רשימה חלקית מאוד של תוספים לדפדפן.

סמארטפון – לא תאמינו איזה חופשה הוא יכול לסדר לכם

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים