ביטוח נסיעות לתאילנד - המודל להבנת הרפורמה

ביטוח נסיעות לתאילנד – מודל להבנת הרפורמה בביטוח

תאילנד היא אחד היעדים האהובים על ישראלים, והנסיעה מחייבת ביטוח שהוא מעבר לרגיל. מה שאומר כי ביטוח נסיעות לתאילנד מתאים לשמש מודל הסברה לרפורמה בביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לתאילנד, שעשוי לשלב מספר רכיבי כיסוי, יכול להיות מודל טוב לבחינה והכרה של פוליסת ביטוח נסיעות החדשה שנכנסה לתוקף בתאריך 3 בספטמבר 2017.

חדש! פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל – חבילת בסיס + תוספות

הרפורמה בביטוח נסיעות לחו"ל, בדומה לרפורמה בביטוח בריאות, מביאה את בשורת הפוליסה האחידה. בכך נקבעו כיסויים עיקריים שחייבים להיכלל בכל ביטוח נסיעות לחו"ל. כך ניתן לצרכני הביטוח בסיס אחיד וברור להשוואה בין הפוליסות של חברות הביטוח.
על הפוליסה הבסיסית ניתן להוסיף הרחבות שונות בתשלום בהתאם למאפייני החופשה והנוסעים.
בשפה צרכנית: מי שקופץ לגיחה קצרה בלונדון יכול להסתפק בפוליסה הבסיסית המינימלית, אבל מי שצריך ביטוח נסיעות לתאילנד, לחופשה שעשויה לכלול גם טראקים וספורט אתגרי, ירצה בוודאי לרכוש הרחבה מתאימה.

מה כוללת הפוליסה הבסיסית?

פוליסת הבסיס מתמקדת כמובן בכיסוי העיקרי של ביטוח נסיעות לחו"ל – להוצאות רפואיות: טיפולים, תרופות, אשפוז, פינוי ממקום האירוע וכד'.

קיימים שני כיסויים שניתן להסיר מהפוליסה לפי בקשת הלקוח – צד ג' וחילוץ. את ההחלטה האם להסיר מומלץ לקבל בהתאם לאופי החופשה. יש להניח כי הנוסעים לטיול מוזיאונים, בניגוד למטיילים בטראקים לא יזדקקו לכיסוי לחילוץ.

אילו הרחבות אפשר להוסיף לפוליסה?

קיימת הרחבה לביטול נסיעה אשר תכסה בגין הוצאות של הטיסה והמלון שכבר שולמו מראש, במקרה בו המבוטח נאלצתם לבטל את נסיעתכם מסיבות מסוימות (הנקובות בפוליסה).
בדומה לכך קיימת גם הרחבה לקיצור נסיעה אשר תכסה בגין ההוצאות ששולמו (מלון וטיסה) במקרה בו נאלצתם לקצר את נסיעתכם עקב סיבות מסויימות. גם כיסוי למחשב אישי יכול להיות בפוליסה המותאמת וכמובן כיסוי לכבודה (אובדן או גניבת מזוודות).

צרכני ביטוח נסיעות לתאילנד, או ליעדי תיירות ונופש אחרים בהם נהוג לטייל ולעסוק בסוגי ספורט שונים, ימצאו עניין בהרחבה לספורט אתגרי וספורט חורף.

חשוב לשים לב כי הפוליסה מותאמת גם למצבך הרפואי. קיימות גם הרחבות למצב רפואי קיים ולהריון.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים