משרד האוצר: מדד איכות השירות לתחום הביטוח

AIG מובילה את מדד השירות של משרד האוצר

אחת לשנה, החל מ-2013, בודק אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר את איכות השירות בענף הביטוח ומפרסם מדד – הכי אובייקטיבי בישראל – המקיף את מגוון תחומי הביטוח ואת מגוון ערוצי השירות ללקוחות של חברות הביטוח.

בתחילת הדרך נבדק השירות לתביעות ביטוח בלבד, אך בהמשך נוספו למדד פרמטרים נוספים.

כעת משקלל המדד שורה של קריטריונים, כאשר לכל קריטריון משקל שונה בשקלול הכולל:

  • שביעות רצון של לקוחות
  • שיעור תביעות ששולמו
  • מהירות הטיפול בתביעות
  • תלונות הציבור
  • זמני מענה טלפוני
  • שירות דיגיטלי (אונליין)

 

AIG מובילה בתשלום תביעות שנה שביעית ברציפות
ובמקום הראשון בטיפול בתביעות רכב, דירה, נסיעות לחו"ל, תאונות אישיות ומדיקל

כמו בשנים קודמות חברת AIG ניצבת במקום הראשון בתחום הטיפול בתביעות במגוון תחומי ביטוח:

  • מס' 1 בטיפול בתביעות ביטוח רכב
  • מס' 1 בטיפול בתביעות ביטוח דירה
  • מס' 1 בטיפול בתביעות ביטוח נסיעות לחו"ל
  • מס' 1 בטיפול בתביעות ביטוח תאונות אישיות
  • מס 1 בטיפול בתביעות מדיקל

 

AIG – בצמרת מדד השירות מאז היווסדו

בשנים 2013 – 2020 זכתה AIG במקומות הראשונים ובציונים גבוהים, כאשר היא מובילה במרבית תחומי הביטוח בהם היא פעילה, וניצבת בראש, בתחום הטיפול בתביעות.
כמו כן נהנית AIG מאמון גבוה ומרמת שביעות רצון גבוהה של לקוחותיה לאורך כל שנות המדד.

אמנת השירות
שירות לקוחות ותביעות

AIG קובעת סטנדרטים מתקדמים של שירות איכותי ללקוחות הביטוח בישראל ומביאה לידי ביטוי חזון של שירות מעולה וחדשנות.