משרד האוצר: מדד השירות לתחום הביטוח

AIG משלמת תביעות הכי מהר בישראל

אחת לשנה, החל מ-2013, בודק אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר את איכות השירות בענף הביטוח ומפרסם מדד – הכי אובייקטיבי בישראל – המקיף 8 תחומי ביטוח ואת כל חברות הביטוח.
בתחילת הדרך נבדק השירות לתביעות ביטוח בלבד, אך בהמשך נוספו למדד פרמטרים נוספים. כעת משקלל המדד 5 קריטריונים, כאשר לכל קריטריון משקל שונה בשקלול הכולל:

  1. שביעות רצון של לקוחות (30%)
  2. שיעור תביעות ששולמו (20%)
  3. מהירות הטיפול בתביעות (20%)
  4. תלונות הציבור (20%)
  5. זמני מענה טלפוני (10%)

אתר משרד האוצר: נתוני המדד לשנת 2016 (פורסמו ב-2017)

AIG מובילה את מדד איכות השירות בתחום הביטוח מהיווסדו – 4 שנים ברציפות.

  • מקום מס' 1 בתשלום תביעות, הפרמטר החשוב ביותר במדד – AIG משלמת תביעות הכי מהר בישראל.
  • AIG מובילה בשביעות רצון לקוחות – המרכיב הגדול ביותר במדד איכות השירות.
  • AIG מדורגת במקום ראשון או במיקום גבוה בכל תחומי הביטוח בהם היא פעילה.

אמנת השירות
ערוצי שירות לבחירתך
שירות לקוחות ותביעות

באתר AIG תוכלו למצוא את נתוני מדד משרד האוצר לאיכות השירות בתחום הביטוח, המתפרסמים אחת לשנה.