משרד האוצר: מדד איכות השירות לתחום הביטוח

AIG מס' 1 באיכות השירות הדיגיטלי בישראל

אחת לשנה, החל מ-2013, בודק אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר את איכות השירות בענף הביטוח ומפרסם מדד – הכי אובייקטיבי בישראל – המקיף את מגוון תחומי הביטוח ואת מגוון ערוצי השירות ללקוחות של חברות הביטוח.

בתחילת הדרך נבדק השירות לתביעות ביטוח בלבד, אך בהמשך נוספו למדד פרמטרים נוספים.

במדד 2017 (שתוצאותיו פורסמו ביוני 2018) נבדקה לראשונה גם איכות השירות הדיגיטלי – באמצעות דואר אלקטרוני, מסרוני SMS, צ'אט וכלים דיגיטליים באתר האינטרנט.

כעת משקלל המדד שורה של קריטריונים, כאשר לכל קריטריון משקל שונה בשקלול הכולל:

  • שביעות רצון של לקוחות
  • שיעור תביעות ששולמו
  • מהירות הטיפול בתביעות
  • תלונות הציבור
  • זמני מענה טלפוני
  • שירות דיגיטלי (אונליין)

 

AIG מובילה בתשלום תביעות שנה חמישית ברציפות
ובמקום הראשון בטיפול בתביעות רכב, דירה ונסיעות לחו"ל

כמו בשנים קודמות חברת AIG ניצבת במקום הראשון בתחום הטיפול בתביעות במגוון תחומי ביטוח:

  • מס' 1 בטיפול בתביעות ביטוח רכב מקיף
  • מס' 1 בטיפול בתביעות ביטוח דירה
  • מס' 1 בטיפול בתביעות ביטוח נסיעות לחו"ל

 

AIG מס' 1 - שירות דיגיטלי ללקוח

מדד משרד האוצר 2017 (פורסם ב-2018) קובע:
AIG היא חברת הביטוח הכי דיגיטלית בישראל

AIG זכתה לציון הכולל הגבוה ביותר מבין כל חברות הביטוח בישראל, והיא מובילה במקום הראשון בתחום השירות הדיגיטלי ללקוח:

  • רכישה, חידוש וביטול פוליסות
  • טיפול בתביעות ביטוח – פתיחת תביעה, מעקב תביעה
  • קבלת מידע אישי
  • עדכון פרטים אישיים
  • מענה בדואר אלקטרוני
  • צ'אט אונליין עם נציג

אודות מדד משרד האוצר 2017

AIG – בצמרת מדד השירות מאז היווסדו

בשנים 2013 – 2016 זכתה AIG במקומות הראשונים ובציונים גבוהים, כאשר היא מובילה במרבית תחומי הביטוח בהם היא פעילה, וניצבת בראש, בתחום הטיפול בתביעות.
כמו כן נהנית AIG מאמון גבוה ומרמת שביעות רצון גבוהה של לקוחותיה לאורך כל שנות המדד.

אמנת השירות
ערוצי שירות לבחירתך
שירות לקוחות ותביעות

AIG קובעת סטנדרטים מתקדמים של שירות איכותי ללקוחות הביטוח בישראל ומביאה לידי ביטוי חזון של שירות מעולה וחדשנות.