כמה עולה ביטוח צעיר לרכב

כמה עולה ביטוח צעיר לרכב וכמה אפשר לחסוך?

התיוג 'נהג צעיר' יכול ללוות את הנהג למעלה מ-7 שנים, שמתוכן בשנתיים הראשונות הוא גם נהג חדש. אז כמה עולה ביטוח צעיר לרכב וכמה טיפים לחיסכון בעלויות

כמה עולה ביטוח צעיר לרכב? אם יש לכם ילדים שמתקרבים לגיל הרישיון, כדאי לדעת את התשובה מראש. כי כאשר הילדים מגיעים לגיל הנהיגה שני דברים עולים מייד: מפלס החרדה של ההורים וההוצאות על הרכב, בכלל זה של ביטוח הרכב – חובה ומקיף.

הגיל המינימלי לקבלת רישיון נהיגה בישראל הוא 16 שנים ו-9 חודשים, כאשר נהג צעיר מוגדר כמי שגילו פחות מ-24. כלומר, ההגדרה נהג צעיר עשויה ללוות את בעל הרישיון יותר מ-7 שנים.
יש לשים לב כי בשנתיים הראשונות ממועד קבלת הרישיון הנהג הצעיר הוא גם נהג חדש. אלו שני סעיפים שונים המשפיעים על המחיר – ותק בנהיגה וגיל הנהג.

כמה עולה ביטוח צעיר לרכב? הפעילו את המחשבון

הסטטיסטיקה מוכיחה כי נהגים צעירים מעורבים יותר בתאונות, לכן הם מהווים סיכון גבוה יותר ומשלמים יותר על ביטוח הרכב. כדי לקבל תשובה כמה יותר ומענה מדוייק כמה עולה ביטוח צעיר לרכב, תוכלו להשתמש במחשבון ביטוח רכב באתר משרד האוצר.
מלאו את הפרטים ובדקו את העלויות למצבים שונים של ותק וגיל. המחשבון תקף לביטוח חובה אך הפרמטרים דומים לאלה של ביטוח מקיף.

איך לחסוך על ביטוח לנהג צעיר?

דרך אחת לחסוך היא לרכוש ביטוח נהג צעיר לתקופה קצובה. דרך מתקדמת יותר לחיסכון משמעותי במחיר ביטוח מקיף, היא להצטרף לתוכנית ביטוח המשלבת את טכנולוגיית ניטור, בה המחיר יורד ככל שהנהג מוכיח שיפור בביצועי נהיגה. במילים אחרות, נהיגה זהירה ואיכותית שווה לא רק שקט נפשי להורים אלא גם כסף. לדוגמא, בתוכנית Safe Drive של AIG ניתן לחסוך עד 40% מעלות הביטוח המקיף.

כמה עולה ביטוח צעיר לרכב – מידע נוסף

הכל אודות AIG Safe Drive

כיצד נעשה חישוב מחירי ביטוח רכב?

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים