מפתחות לרכב – כיסוי רכב חלופי

כיסוי לרכב חלופי בביטוח מקיף – מהיום לא נתקעים באמצע היום

הרכב שלכם מושבת כתוצאה מתאונה? גנבו לכם את האוטו? אם יש לכם כיסוי רכב חלופי אתם יכולים להמשיך את משימות היומיום בנחת. הרחבה לביטוח מקיף

מכירים את השבועות האלה, שמלאים עד אפס מקום בתכניות ומטלות? מהשנייה שאתם פותחים עיניים בבוקר הלו"ז כבר מתוכנן לכם עד הלילה, ואתם יודעים שאסור לעצור לרגע אם אתם רוצים להספיק את הכל?

תארו לכם שדווקא בשבוע כזה, אי שם בעיצומו של בוקר לחוץ, נהג שדעתו מוסחת מתנגש בכם מאחור ברמזור. דמיינו את הרגע הזה – אתם שמחים שלא נחבלתם מבחינה גופנית אבל כבר ברור לכם שהיום הזה, וכל הימים הקרובים שיבואו אחריו, אבודים.

אתם חושבים בייאוש על הזמן שתצטרכו לשרוף בהמתנה לגרר שייקח את הרכב למוסך ותוהים איך בדיוק אתם אמורים להמשיך ולטפל בכל המטלות כשהאוטו במוסך ואתם – הלכה למעשה – מושבתים.

אם יש לכם ביטוח מקיף לרכב הכולל שירות רכב חלופי, האירוע המתואר עשוי להיות הרבה פחות גרוע. אתם אמנם חווים אי נוחות מסוימת, אבל יודעים שתוך זמן קצר יהיה בידכם רכב שיעמוד לשימושכם ויסייע לכם לעמוד בהתחייבויות שלכם ולהמשיך להתנהל, מבלי ששגרת היומיום תיעצר.

מהו שירות רכב חלופי – הרחבה לביטוח מקיף

במסגרת הביטוח המקיף לרכב ניתן לרכוש הרחבה עם כיסוי לרכב חלופי, המקנה לכם את הזכאות לקבל רכב לשימושכם במקרים הבאים:

  • נזק חלקי ( שאינו טוטאל-לוס) שנגרם לרכב שלכם כתוצאה מנזק תאונתי – במקרה כזה הרכב החלופי יעמוד לרשותכם עד לסיום התיקון במוסך שנמצא בהסדר עם חברת הביטוח
  • מצב של אובדן גמור (טוטאל לוס) – הרכב החלופי יישאר ברשותכם במשך 13 יום  או עד מועד קבלת תשלום התביעה, המוקדם ביניהם
  • במידה והרכב שלכם נגנב – הרכב החלופי יהיה ברשותכם למשך 28 ימים או עד למועד קבלת הפיצוי מחברת מהמבטח, המוקדם ביניהם

ניתן גם לבחור לרכוש כיסוי חלקי לרכב חלופי, המיועד רק למקרה של גניבה או רק למקרה של נזק חלקי לרכב בעקבות תאונה, לפי הצורך שלכם. במידה והפוליסה שלכם כוללת שירות VIP – הרכב החלופי יסופק באופן אישי על ידי נציג מטעם חברת הביטוח בביתכם או במקום העבודה.

אל תתנו לפגיעה ברכב לשבש לכם את החיים מהקצה אל הקצה.
רכישת כיסוי לרכב חלופי תקל עליכם באופן משמעותי כאשר תצטרכו תחליף זמני לרכב הקבוע שלכם ותעניק לכם את השקט הדרוש לטיפול ברכב ולהתמודדות עם שאר המשימות השוטפות.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים