על נהיגת חורף ועל שירותי דרך

על נהיגת חורף ועל שירותי דרך

נהיגת חורף היא קודם כל מודעות לתקינות מערכות הרכב ולמצב הדינאמי בדרכים. בנוסף מומלץ על בדיקה של הכיסוי הביטוחי. כי הרי ידוע שבחורף חשוב להתכסות

חגי תשרי מסתיימים בסופו של דבר, תקופת "אחרי החגים" מגיעה כמו תמיד ואיתה החורף. נהיגת חורף היא נושא חם לעת הזאת: החשכה יורדת מוקדם, הכבישים עלולים להיות רטובים, רוחות מנשבות והחזרה לשגרה כוללת את כל המרכיבים של לחץ החיים – לפזר את הילדים, לנסוע לעבודה, לחזור, לאסוף וחוזר חלילה. זה הזמן למשנה זהירות. באתר AIG במדור ביטוח רכב ובמגזין AIG תוכלו למצוא טיפים לנהיגת חורף שיסייעו לכם בהערכות נכונה וחסכונית של הרכב והתודעה. כי נהיגת חורף היא קודם כל מודעות לתקינות מערכות הרכב ולמצב הדינאמי בדרכים.

חלק מן ההערכות לחורף היא הידיעה שכל דבר עלול להיות קצת יותר מסובך. נסו להעביר את המכונית טסט ביום גשום – לא כיף. ומה אם תצטרכו להמתין לגורר בלילה קר או סתם להחליף גלגל תחת ממטרים פזורים? ואם נשבר אחד החלונות ברכב מה שאומר ששר החורף, הלכה למעשה נכנס בחופשיות למכונית שלכם?
הבנתם את המסר: בוא החורף הוא זמן טוב לבדיקת הכיסוי בביטוח הרכב; האם יש לכם פתרון למצבים השונים הכלולים תחת ההגדרה הרחבה של שירותי דרך?

ב-AIG ביטוח מקיף לרכב כשמו כן הוא – מקיף. הוא כולל כיסוי שבר שמשות ותיקון באמצעות אוטו-גלאס, שירותי רכב וגרירה 24 שעות באמצעות חברת דרכים, שירותי טסט בזק ומוסך זהב שהם נציגים מטעם AIG לוקחים את המכונית שלכם לטיפול ועוד הרחבות ויתרונות. הכל חשוב, שווה ומשתלם כל השנה ובכל עונה, אבל כאשר חושבים חורף הכל חשוב שבעתיים.

הסטטיסטיקה מוכיחה כי בתקופת החורף יש עלייה במספר תאונות הדרכים, ויותר גרוע במספר הנפגעים בתאונות. לכן ההמלצות להכנת הרכב לחורף ועל נהיגת חורף הן משמעותיות מאוד וכדאי לבדוק והקפיד על כולן. כאמור, חלק מזה הוא בדיקה של הכיסוי הביטוחי. כי הרי ידוע שבחורף חשוב להתכסות.

***
המידע מוצג באופן כללי בלבד, והנוסח המחייב את איי אי ג'י ישראל חברה לביטוח בע"מ ("AIG ישראל") הוא הנוסח המופיע בפוליסה ו/או בכתבי הכיסוי ו/או בכתבי השירות ו/או בהרחבות והנספחים המצורפים לפוליסה. חלק מהכיסויים ו/או כתבי השירות כרוכים בעלויות נוספות ו/או בתשלום השתתפות עצמית,

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים