עגלת מזוודות – ביטוח כבודה

ביטוח כבודה – מתי להוסיף לביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא קודם כל ביטוח רפואי. אפשר להוסיף לו הרחבה לכבודה (מטען אישי) עם שירות פיצוי ישיר באפליקציה. חשוב לדעת מה כלול ומה לא

ביטוח נסיעות לחו"ל יכול לכלול גם ביטוח כבודה (מטען). כלומר, ביטוח הכבודה הוא בפועל הרחבה לביטוח הנסיעות (שהוא בראש ובראשונה ביטוח רפואי) אשר ניתנת להוספה לביטוח הנסיעות לפי שיקול דעתכם ובהתאם לצרכיכם.

השיקולים בהחלטה האם לרכוש גם ביטוח כבודה, במסגרת ביטוח הנסיעות לחו"ל, משתנים עפ"י מספר פרמטרים: לאן נוסעים, מה אופי הנסיעה, משך השהות בחו"ל, וכמובן אופי הכבודה.

מה זה 'כבודה'?

כבודה היא מילה נרדפת למטען, כאשר הכוונה לעניין ביטוח נסיעות לחו"ל היא למטען אישי שנלווה אליכם לאורך השהות בחו"ל. מטען עסקי/מסחרי לא שייך לענייננו.

כבודה כוללת המון דברים, החל מביגוד וכלי רחצה, ועד ציוד צילום ואביזרי סקי. חלק מהכבודה מכוסה במסגרת הביטוח, חלק אינו מכוסה, וחלק יכול להיות מכוסה לפי דרישתכם.

במילים אחרות, חשוב להכיר את הכיסוי לכבודה בביטוח נסיעות לחו"ל, כדי ליהנות מראש שקט בנסיעה ולהימנע מהפתעות. ראו פירוט בהמשך.

מדוע צריך (ומתי) כיסוי לכבודה בביטוח נסיעות לחו"ל?

המטרה העיקרית של הכיסוי לנזקי כבודה – אובדן או גניבה – היא לספק לכם פתרון מהיר למצבי חירום בחו"ל – שלא תישארו בלי בגדים ובלי אפשרות לרכוש מזון. כלומר, לא מדובר בביטוח שמגן על הרכוש לפי שוויו, אלא ביטוח לנזקי רכוש שמגן על הנסיעה.

לצורך המחשה נשתמש במקרה הנפוץ ביותר – אובדן מזוודות; אתם מגיעים ליעד הנסיעה והמזוודות שלכם מגיעות ליעד אחר במרחק אלפי קילומטרים.
בזכות הכיסוי לכבודה אתם יכולים להתארגן ולהמשיך בתוכנית הנסיעה, ולקבל החזר מהביטוח.

המסקנה המתבקשת שכדאי שיהיה כיסוי לכבודה בכל נסיעה, שכן כולנו יודעים שמזוודות נעלמות בנסיעות קצרות וארוכות כאחד. וזה עוד לא הכל.

מה כולל כיסוי לכבודה?

הכיסוי לכבודה הוא בפועל סכום כולל לכיסוי נזקי כבודה המפורטים בפוליסה. זוהי תקרת הביטוח – הסכום המירבי שישולם במקרה של אבדה או של גניבה.
השיפוי עבור נזק משולם לפי גודל הנזק ובהתאם למגבלות שונות וסייגים הרשומים בפוליסה לגבי תכולת הכיסוי ותוקפו.

לדוגמא: דברי ערך מכוסים רק אם נגנבו בהיותם ברשות הנוסעים או בכספת, אך לא אם נגנבו לאחר שהושארו במכונית. הכיסוי גם אינו תקף למקרים של רשלנות, ולחילופין למקרים של הפקעה והחרמה ע"י רשויות מקומיות.

הכיסוי לכבודה אינו כולל כסף מזומן, צ'קים, כרטיסים ותעודות, תוכנה, מסמכים, ואפילו לא שיניים תותבות, בשמים ודברי אמנות. במילים אחרות, חשוב להכיר היטב את פירטי הכיסוי לכבודה – מה כלול ומה לא – כדי לתכנן את ביטוח הנסיעות שלכם.
הפוליסה המלאה מתפרסמת באתר והיא כתובה באותיות גדולות ובשפה ברורה.

ניתן לרכוש בנפרד כיסוי מיוחד למחשב אישי נישא.

השורה התחתונה

ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב בכל נסיעה, ובמיוחד בתקופה זאת, קודם כל בגלל הכיסוי הרפואי. מאוד לא מומלץ לצאת לחו"ל בלי כיסוי רפואי שכולל גם מצבי קורונה.
ההרחבה לכבודה חשובה, כאמור, בגלל מקרי חירום מסוג אחר לגמרי, והיא זמינה לשיקולכם.

שאלות ותשובות בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים