אשה עם מסכה – ביטוח נסיעות לחו"ל

נסיעות לחו"ל 2023 – המציאות החדשה

היום יותר מתמיד חשוב להתארגן על ביטוח נסיעות לחו"ל מוקדם ככל האפשר. זה קל ונוח עם הכלים הדיגיטליים. חוזרים לחו"ל בכיף, אבל חושבים קורונה כל הדרך

ענף התיירות העולמי נכנס לשנת 2023, השנה שאחרי "השנה שאחרי", עם הרבה אופטימיות וגם עם הרבה חששות. מצד אחד התיירות חוזרת ואפילו בגדול, ומצד שני שום דבר כמעט לא כמו שהיה. מעל הכל, הדריכות העולמית נמשכת ושיקולי קורונה הפכו לנדבך מרכזי בתכנון חופשות, טיולים, נסיעות עסקים וגיחות שופינג.

אירוע המונדיאל בקטאר, שהתקיים בנובמבר ודצמבר 2022, המחיש את הדואליות הזאת, כאשר מאות אלפי אוהדים מרחבי העולם התקבצו בחופשיות לכבוד הטורניר, אך הכל התנהל תחת רגולציית קורונה קפדנית של הקטארים. מי שצפה בטלוויזיה פחות הרגיש בכך.

המסר הוא פשוט: חוזרים לחו"ל בכיף, אבל חושבים קורונה כל הדרך. זאת המציאות החדשה וריכזנו עבורכם את עיקרי הדברים.

לאן טסים? האחריות למידע עליכם

החלוקה למדינות 'אדומות' ומדינות 'ירוקות' כבר לא רלוונטית. השמיים פתוחים כמעט ללא מגבלות, אך למדינות שונות יש דרישות שונות בכל הקשור לכניסה אליהן: אישורי חיסונים, ביצוע בדיקות 72 שעות לפני הכניסה למדינה, קיום של כיסוי ביטוחי וכד'.

המשמעות: כאשר אתם בוחרים יעד לטיסה עליכם להתעדכן לגבי דרישות ותנאי הכניסה והיציאה מאותה מדינה, באמצעות אתרי המידע הרשמיים. הכי חשוב – להיות עם יד על הדופק בכל הקשור למצב התחלואה במדינת היעד. לכל מדינה יש לפחות אתר תיירות רשמי, אם לא אתר מידע בנושא קורונה.

בכל הקשור לכניסה וליציאה מישראל, עומדים לרשותכם אתרי המידע של משרד החוץ ומשרד הבריאות:

הקפידו להתעדכן לקראת הטיסות כדי שלא תעמדו בפני הפתעות לא נעימות לפני העלייה למטוס ובעת ההגעה למדינת היעד.

כיסוי רפואי בחו"ל – כולל קורונה

למעט במדינות שדורשות זאת כתנאי לכניסה, ביטוח נסיעות לחו"ל אינו חובה, אך נראה כי כולם הבינו שבעידן החדש אי אפשר באמת לצאת לחו"ל בלי כיסוי רפואי. זה פשוט לא הגיוני.

לכן, ביטוח נסיעות לחו"ל מתחיל, כידוע, בכיסוי רפואי (כיסוי הבסיס) למגוון הוצאות שעלולות להיות בחו"ל – טיפולים, אשפוז, תרופות, חירום שיניים ועוד. הכיסוי הזה כולל גם את הטיפול, האשפוז והתרופות לקורונה, במידה ואבחנתם בחו"ל כחולים.

מדוע צריך גם הרחבות קורונה?

כאמור, הקורונה כלולה בכיסוי הבסיס של ביטוח נסיעות לחו"ל, אבל ענייני קורונה – אשפוז, בידוד, ביטול טיסה – עלולים לגרום להוצאות אחרות שאינן רפואיות.

יש 2 הרחבות שנותנות מענה למצבי הקורונה:

  • פיצוי יומי לאשפוז או בידוד קורונה בחו"ל
  • מסלולי שיפוי להחזר הוצאות מיוחדות בשל נגיף הקורונה

קראו אודות הרחבות הקורונה של AIG.

לא מחכים לרגע האחרון

בזמנים אלה יותר מתמיד חשוב להתארגן מוקדם על כל פרטי הנסיעה ובכלל זה על ביטוח הנסיעות. באמצעות הכלים הדיגיטליים החדשניים הכל יותר קל ונוח.

ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם אישית קונים אונליין, ואת שירותי הביטוח בחו"ל מקבלים באמצעות אפליקציה מתקדמת AIG Safe Travel.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים