על נשים ועל מכוניות

על נשים ועל מכוניות תשאלו את פאטי

הנתונים החדשים על נשים ועל מכוניות עשויים להפתיע אתכם, אך למעשה מדובר בהבשלה של תופעה שהתחילה כבר בעשור הקודם

כמה עובדות מעניינות על נשים ועל מכוניות: החל מן העשור הקודם מספר הנשים הנוהגות ברחבי העולם נמצא בעלייה, לעומת מספר הגברים הנוהגים שנמצא בירידה. יותר ויותר נשים בוחרות בדגמי קרוסאובר וכבר בתחילת העשור הן היו אחראיות לכ-40% מן המכירות בקטגוריה זו בארה"ב, שמעדיפות קרוסאובר על-פני כל סוג רכב אחר. אולי זה יפתיע אתכם, אבל נשים גם אחראיות על 40% מהמכירות בקטגוריית הטנדרים הכבדים, או מה שהאמריקנים מכנים 'משאיות קלות'. הן מחשיבות דגמי 4×4 יותר מגברים. נשות דור המילניום קונות יותר מכוניות מהגברים של דורן.

ועוד על נשים ועל מכוניות: בממוצע אשה אמריקנית משקיעה בתהליך רכישה של מכונית חדשה יותר מארבעה חודשים. היא תבדוק לפחות שלושה סוחרים לקבלת הצעה. לקראת הקנייה היא תקרא לפחות ארבעה מגזיני רכב. מפרט הבטיחות הוא הפרמטר החשוב ביותר עבורה בעת בחירת מכונית. 72% מהנשים שבבעלותן רכב מטפלות בו בכוחות עצמן.

מאפיין נוסף של תרבות הרכב בקרב נשים היא הנכונות להתייעץ והן עושות את זה באינטרנט, בעיקר באמצעות רשתות חברתיות מסוגים שונים בהן מדברים על נשים ועל מכוניות. הניסיון וההמלצות של נשים אחרות מהווים שיקול משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות של נשים בבחירת הרכב הבא שלהן. הן גם לא מתביישות להתייעץ בפתיחות בנוגע לשימוש ברכב, נהיגה וטיפול ברכב.

בארה"ב פועלות מספר רשתות אינטרנט המיועדות במיוחד לנשים נוהגות ובעלות רכב. אחת הרשתות הבולטות היא 'תשאלו את פאטי' (Ask Patty) שכוללת שורה של אתרים בנושא רכב לנשים ומספר ערוצי מדיה חברתית על נשים ועל מכוניות.
רשת אסק-פאטי כוללת זירת מסחר למכוניות יד ראשונה ושנייה, ערוץ לעצות וטיפים במגוון נושאים הקשורים לנהיגה ולאחזקת רכב, ערוץ ביקורות והמלצות ואינדקס של בתי עסק ידידותיים לנשים. הרשת מהווה סביבה נוחה וידידותית לנשים שמשתמשות בה הן למצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורן במחיר הטוב ביותר והן כדי לשפר את חווית הנהיגה שלהן.

ההתייחסות הרצינית של נשים לנושא הרכב והנהיגה משתלמת להן בתחום ביטוח הרכב. הן נחשבות לנהגות זהירות יותר והן רוכשות מכוניות בטוחות יותר וכתוצאה מכך משלמות פחות על ביטוח רכב. דוגמא לפתרון ייחודי במחיר חסכוני לנשים היא כמובן תוכנית הביטוח Lady AIG שמעניקה יתרונות והטבות לנהגות.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים