כמה עולה ביטוח רכב למכוניות מהסרטים

כמה עולה ביטוח רכב למכוניות מהסרטים?

המכוניות של ג'יימס בונד אפילו לא בעשירייה הפותחת של דירוג עלות הביטוח בעולם האמיתי. הדירוג בוצע ע"י האקספרס הבריטי, בסיוע מומחה ביטוח, שניסו להעריך כמה עולה ביטוח רכב של המכוניות הכי מפורסמות

כמה עולה ביטוח רכב? עבור אופטימוס פריים, גיבור הסרט טרנספורמרז, מנהיג הרובוטריקים, מדובר בשאלת מיליון הליש"ט. כן, זה הסכום אותו יצטרך לשלם עבור ביטוח מקיף כבעלים של המשאית המפורסמת 'האביר האחרון' עם להבות האש בצדדים.

אתר הדיילי אקספרס הבריטי נעזר במומחה לביטוח רכב כדי לדרג מכוניות מפורסמות מעולם הקולנוע עפ"י עלות הביטוח שלהן בעולם האמיתי. כדי להשיב לשאלה כמה עולה ביטוח רכב למכוניות מהסרטים, המומחה לקח בחשבון את נתוני הנהג – גיל ומקצוע – ואת התכונות המיוחדות של המכונית כגון חימוש, יכולת לעוף וכד'.

על מיקומה הגבוה של המשאית מהסרט טרנספורמרז בדירוג עלות הביטוח השפיעה, למשל, העובדה כי היא מועדת להתנגשויות יזומות, מצויידת בכלי נשק וגם כי לבעליה אין כתובת קבועה.

כמה עולה ביטוח רכב בעולם האמיתי? הדירוג המלא (ליש"ט)

  1. אופטימוס פריים, טרנספורמרז – 1,000,000 ליש"ט
  2. בטמוביל, בטמן – 750,000 ליש"ט
  3. הל סייקל, גוסט ריידר – 400,000 ליש"ט
  4. האופנוע מהסרט אקס-מן – 150,000 ליש"ט
  5. פורד אנגליה, הארי פוטר – 70,000 ליש"ט
  6. דה-לוריין, בחזרה לעתיד – 60,000 ליש"ט
  7. אקטו 1, גוסטבסטרז (מכסחי השדים) – 50,000 ליש"ט
  8. במבלבי, טרנספורמרז – 10,000 ליש"ט
  9. הארבי, החיפושית השובבה – 7,000 ליש"ט
  10. צ'יטי צ'יטי בנג בנג – 3,500 ליש"ט

בטח שמתם לב כי ברשימת עשר הגדולות של דירוג עלות הביטוח לא מופיעה אף לא אחת ממכוניותיו של סוכן הוד מלכותה 007, ג'יימס בונד. זה בטח לא יהיה זול, כי אצל בונד תמיד מדובר בביטוח רכבי יוקרה, אך הסוכן החשאי, בהיותו עובד מדינה, ממילא לא יצטרך לשלם בעצמו את הביטוח בעולם האמיתי, שמכוסה ע"י הממשלה שמעסיקה אותו. הדבר האחרון שמטריד את ג'יימס בונד הוא כמה עולה ביטוח רכב.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים