כמה עולה ביטוח רכב וכיצד נקבע המחיר

כמה עולה ביטוח רכב וכיצד נקבע המחיר?

השאלה כמה עולה ביטוח רכב היא ככל הנראה הנפוצה ביותר בתחום הביטוח. התשובה משתנה עבור כל אחד ואחת, אבל הגורמים הקובעים משותפים לכולם

כמה עולה ביטוח רכב ומה קובע את המחיר? אולי השאלה הנפוצה ביותר בתחום הביטוח. אין, כמובן, תשובה חד-משמעית שמתאימה לכולם כי כמו כל ביטוח גם מחירו של ביטוח הרכב מושפע ממספר גורמים.

כדי לנסות לתת, בכל זאת, כלים להערכת המענה שלאלה כמה עולה ביטוח רכב, ריכזנו עבורכם את הגורמים המשפיעים על  סוגי הביטוח השונים לרכב.

כמה עולה ביטוח רכב חובה?

ביטוח חובה משמש לכיסוי הוצאות רפואיות של נפגעי תאונות דרכים. זהו למעשה מס מדינה המוטל על כל כלי הרכב הפעילים בישראל שבאמצעותו יכולה המדינה להבטיח טיפול רפואי הולם לנפגעי תאונות.

פרטי הרכב – פרטי או מסחרי, אופן השימוש ברכב, נפח המנוע, שנת הייצור. כמו כן המצאות מערכות בטיחות כגון כריות אוויר ובקרת יציבות.

פרטי הנהגים – גיל הנהג הצעיר ביותר, הוותק נמוך ביותר בין הנהגים, מין הנהג, אירועי שלילת רישיון ב-3 השנים האחרונות ותביעות ב-3 השנים האחרונות.

אתר משרד האוצר: מחשבון ביטוח רכב חובה

כמה עולה ביטוח רכב מקיף?

ביטוח מקיף הוא ביטוח רכוש המכסה נזקים שנגרמו לרכב כתוצאה מתאונה או אירוע אחר. תכולת הביטוח גמישה להחלטות המבוטח והיא הגורם העיקרי המשפיע על מחיר הביטוח. גורם מרכזי נוסף הוא רשימת המורשים לנהוג ברכב.

גורמים נוספים דומים לאלה המשפיעים על מחיר ביטוח חובה, כגון גיל הנהג הצעיר ביותר, היסטוריית אירועי שלילה והיסטוריית תביעות. בביטוח מקיף יש השפעה לנהיגה בסופ"ש – מי שלא נוסע בשבת משלם פחות.

היצרן, סוג הרכב, הדגם, שנת ייצור וסוג תיבת ההילוכים, הקובעים את ערך הרכב, משפיעים כמובן על מחיר הביטוח.

כמה עולה ביטוח רכב צד ג'

ביטוח רכב מקיף כולל גם כיסוי צד ג', אך ניתן לרכוש רק ביטוח צד ג', פתרון המתאים במיוחד לבעלי רכב ישן בשווי נמוך. הגורם הקובע במחיר ביטוח צד ג' הוא העבר הביטוחי של הנהגים.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים