איך לחסוך באחזקת רכב

איך לחסוך בעלויות אחזקת רכב?

עלות אחזקת הרכב נמצאת בסימן עלייה מתמדת אך בעשור האחרון נרשמה עלייה של 5% בלבד. איך זה יכול להיות כאשר הכל מסביב מתייקר בעשרות ומאות אחוזים? במהלך עשר השנים האחרונות עלות הביטוח לרכב ירדה בכ-30% וזאת רק ההתחלה...

הביקורים התקופתיים במוסך, התקלות שמגיעות תמיד בעיתוי הכי גרוע, מחירי הדלק, ביטוחי החובה והמקיף – אחזקת רכב מעמיסה קשות על הכיס שלנו בתקופה בה יוקר המחייה הולך וגדל. אז מה עושים? הפתרון האולטימטיבי הוא תודעה צרכנית; ממש כפי שאפשר לקנות את אותו זוג נעליים, מאותו מותג במחירים שונים – צריך רק לדעת איפה. הכל עניין של ידע, ובשביל זה אנחנו כאן.

על פי הנתונים של חברת "חשב", במהלך העשור האחרון העלות הכוללת של אחזקת רכב עלתה בשיעור של 5%. אם לפני עשר שנים כל קילומטר נסיעה גרע מהחשבון שלנו 2.02 ש"ח, כיום עלותו של כל קילומטר עומדת על 2.13 ש"ח. אם זה פחות ממה שחשבתם, שכן עלות הרישוי לרכב עלתה בשנים הללו בצורה ניכרת וכידוע מחירי הדלק גם הם האמירו, לצד מחירי הצמיגים, הסיבה היא פשוטה: התפתחויות בשוק הביטוח הן שבלמו את נסיקת עלות אחזקת הרכב הכוללת. במהלך עשר השנים האחרונות עלות ביטוח הרכב ירדה בלא פחות מ-30%, בין השאר בשל שיפור עצום בבטיחות של מכוניות חדישות. וזאת רק ההתחלה: קחו שלושה טיפים לחיסכון בעלויות ביטוח רכב ב-AIG…

טכנולוגיה מתקדמת בטיחות וחיסכון בעלויות אחזקת רכב

הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת כיום לנהגים להתנהג על הכביש בצורה חכמה וזהירה יותר, ועל הדרך להוזיל את עלויות פוליסת הביטוח. בטח כבר שמעתם על מערכת Safe Drive, עם הרכיב החכם שבודק התנהגויות נהיגה. תוכלו להתקין אותו בתחנות השירות של "איתוראן", והופ – כבר קבלתם 10% הנחה על הביטוח המקיף. הרכיב החכם מזהה בלימות, תאוצות, פניות, חריגות מהירות, מעבר נתיבים וקילומטראז'. כך תוכלו לדעת אם אתם נוהגים בצורה זהירה או פזיזה, ואם תהיו נהגים זהירים – תהיו זכאים לעד 30% הנחה בביטוח המקיף לרכב.

הילד קיבל רישיון ואתם לא ישנים בלילה מרוב דאגה? בצדק, נהגים חדשים זה מדאיג. תוכלו לקבל התראות על אירועי נהיגה חריגים בזמן אמת ישירות אל הסלולר. והבונוס: באמצעות שקלול כל הנתונים שמזהה המערכת – תוכלו לדעת אם צורת הנהיגה שלכם גם הביאה לחיסכון בדלק.

קוראים וחוסכים

פוליסה כוללת רכיבי ביטוח רבים שייתכן שחלקם כלל אינם רלוונטיים עבורכם, ובכל זאת אתם משלמים פרמיה בגינם. קראו היטב את הפוליסה, או בקשו מנציג חברת הביטוח שיסביר לכם מה היא בדיוק כוללת, וכך תוכלו להוזיל עלויות נוספות.

נשים יותר זהירות ויותר חוסכות

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, נשים מעורבות בכ-16% בלבד מכלל תאונות הדרכים הקשות ובכ-10% מכלל תאונות הדרכים הקטלניות. לכן, נשים יקרות, ב-AIG אתן יכולות לקבל הנחה בשיעור של עד 35% ממחירי הביטוח המוצעים לגברים.

בשורה התחתונה, עלויות אחזקת רכב ניתנות להוזלה משמעותית. צריך רק לדעת איך.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים