בובות בתא המטען – איזה ביטוח רכב מתאים לי?

למה אף אחד לא שואל 'איזה ביטוח רכב מתאים לי?'

הצרכן הישראלי משקיע בהשוואת מחירים אבל פחות בהשוואת הכיסויים, ולכן משלם על דברים שאין לו צורך בהם. שיטת החבילות של AIG מאפשרת סוף סוף גם לחסוך כסף וגם לחסוך זמן. מתאים לכם?

יכול להיות שהשאלה בכותרת – איזה ביטוח רכב מתאים לי? – נראית לכם מוכרת, הגיונית וברורה מאליה. יתכן אף שאתם מרגישים שהיא חלק מעולם הצרכנות שלכם. אבל באופן מפתיע, היא הרבה פחות נפוצה ממה שניתן לחשוב. למעשה, לפי הרגלי הצריכה הנפוצים של ביטוח רכב בישראל, היא כמעט ולא נשאלת, למעט בהקשר של המחיר.

כן, מסתבר שהצרכן הישראלי המתוחכם, לא ממש יורד לפרטים בכל מה שקשור לכיסויים, ורוכש ביטוח רכב  כמעט על אוטומט, בדרך כלל במבצע. כך יוצא שרבים בישראל משלמים על כיסויים שאין להם צורך בהם, כאשר חלק אחר מגלה רק ברגע האמת, כאשר יש להגיש תביעת ביטוח רכב, שיש לו חוסרי ביטוח.

כל זה קורה, כי הצרכן הישראלי רוצה "לתקתק" את ביטוח הרכב הכי מהר שאפשר, במבצע הכי קרוב.
אז בואו ננסה לצקת תוכן לשאלה 'איזה ביטוח רכב מתאים לי?', כדי שתוכלו לחסוך גם כסף וגם זמן בלי לרדוף אחרי מבצעים.

בעידן הדיגיטלי, התשובה לשאלה הזו היא קצרה, שתי מילים בלבד: מה שתרצו. כי היום אפשר להתיישב מול המסך – של המחשב או של הטלפון – ותוך מספר דקות להרכיב חבילת כיסויים מותאמת אישית, לפי בחירתכם. רק שני דברים נקבעים עבורכם מראש: ביטוח החובה, שבלעדיו אי אפשר לזוז, וכיסוי הבסיס בביטוח המקיף, למי שמחליט לרכוש גם אותו.

אנחנו יודעים, אין לכם זמן וסבלנות לזה. לכן הכנו לכם שלוש חבילות ארוזות מראש שמאפשרות לכם לרכוש את ביטוח הרכב כמו שאתם אוהבים: מהר, במינימום התעסקות, ובמחיר שמתאים לכם.

נכנסים לאתר הרכב של AIG, מקלידים את פרטי הרכב והנהגים (כרגיל, אין מנוס) ומקבלים שלוש אפשרויות לבחירה – חבילת Low Cost, חבילה קלאסית וחבילת פרימיום. בוחרים ו… זהו, יש לכם ביטוח רכב שמתאים לכם.

חבילת ביטוח רכב Low Cost – החבילה החסכונית – כוללת את הכיסויים החשובים ביותר בביטוח המקיף: קודם כל את כיסוי הבסיס לנזקי תאונה, אש פריצה, גניבה וכד'. בנוסף, יש כיסוי צד ג', רכב חלופי בנזק חלקי, כיסוי להוצאות משפטיות במקרה של תביעה פלילית בגין תאונת דרכים, אובדן ארנק והחלפת מנעולים ומפתחות.

החבילות האחרות כוללות שירותי דרך וגרירה, רכב חלופי "מלא" (נזק חלקי, אבדן מוחלט וגניבה), שירותי VIP, השתתפות עצמית נמוכה ועוד.

ואם בכל זאת אתם מרגישים שבחבילה שאתם רוצים חסר משהו, או שיש משהו מיותר, הקליקו להצגת רשימת הכיסויים האפשריים והרכיבו לעצמכם סל כיסויים אישי.
הכל פתוח בעידן הדיגיטלי.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים