שאלות ותשובות על ביטוח רכב לואו-קוסט

5 שאלות ותשובות על ביטוח רכב לואו-קוסט

מהפכת הלואו-קוסט בביטוח רכב מקיף יוצרת עניין גדול, ולא רק בגלל המחיר הקטן. עשינו לכם סדר במהפכה

אם כבר שמעתם על מהפכת הלואו-קוסט בביטוח הרכב המקיף של AIG, אתם ודאי רוצים להבין יותר מה זה ואיך זה עובד. אם עדיין לא שמעתם, הגיע הזמן, כי זה שווה כסף. עשינו לכם סדר במהפכה:

מה זה לואו-קוסט?

התרגום המילולי של Low Cost לעברית הוא 'עלות נמוכה'.
כיום הביטוי לואו-קוסט הוא שם כולל למוצר "רזה" הכולל תכולה מצומצמת יותר בהשוואה למוצר הרגיל. אתם מכירים את זה מעולם התעופה והתיירות, בו חברות לואו-קוסט מספקות שירות "רזה" במחירים נמוכים. למשל, טיסות בלי ארוחות.

איך לואו-קוסט עובד בביטוח רכב מקיף?

בדיוק אותו דבר: יש חבילת ביטוח רכב מקיף לואו-קוסט, הכוללת את הכיסויים להגנה על הרכב ועוד כמה תוספות חשובות במיוחד, ולצדה יש שתי חבילות נוספות – קלאסיק ופרימיום – למי שמעדיף להרחיב את סל הכיסויים.
בוחרים את החבילה הכי מתאימה ועוברים מייד לרכישה.

הבנתי איך אני מקבל ביטוח זול לרכב, אבל איך זה חוסך לי זמן?

בשיטת לואו-קוסט הרכישה הרבה יותר מהירה, כי מקבלים חבילת כיסויים מוגדרת מראש, ולא צריך להתחיל להוריד ולהוסיף כיסויים באופן ידני.
שיטת לואו-קוסט חוסכת את כל התהליך של התלבטות לגבי הכללת כיסויים, וגם חלק גדול מהתהליך של השוואת מחירים ובניית תקציב להוצאה. החבילות ברורות ואחת מהן ברוב המקרים מתאימה לך.

ואם בכל זאת אני רוצה להרכיב לעצמי כיסויים?

בתחתית כל חבילה יש כפתור או קישור להתאמה אישית של הכיסויים. לוחצים וכל האפשרויות פתוחות.
יש לך זמן להתלבט? קח/י אותו.

לפי אילו שיקולים הורכבו החבילות?

הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנו לקבל תמונת מצב עדכנית של השוק ושל מאפייני צריכה ולתת מענה דיגיטלי מהיר.
שלוש החבילות מותאמות לממצאים על מאפיינים של צריכת ביטוח מקיף לרכב. בפועל, זה דומה בכל העולם והיום אפשר לאבחן את זה ולעצב את הפתרונות בהתאם.

העיקרון המנחה של AIG Low Cost הוא האפשרויות לבחירה מהירה: כל לקוח יכול לבחור את החבילה שמתאימה לצרכים שלו ולתקציב שלו, מבלי להתפשר על העיקר – ביטוח זול לרכב עם כיסוי ביטוחי איכותי ושירות מעולה לטיפול בתביעות – וגם האפשרות לסגור את נושא ביטוח הרכב במהירות ובנוחות.

קדימה, תניעו: לבחירת חבילה וקבלת הצעה

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים