ביטוח רכבים יוקרתיים – מגזין AIG

על למבורגיני גאייארדו ועל ביטוח רכבים יוקרתיים

איש שירות החניה של מלון קיבל לידיו למבורגיני גאייארדו, ששוויה למעלה מ-2 מיליון ש"ח, ו"הצליח" להסב לה נזק של למעלה ממיליון ש"ח. מדובר באירוע ביטוחי שיכול לעניין כל בעל רכב, ובמיוחד בעלים של רכבי יוקרה

למבורגיני גאייארדו הוא הדגם הנמכר ביותר בהיסטוריה של מותג רכבי היוקרה למבורגיני, המתמחה במכוניות על ספורטיביות. נכון לכתיבת שורות אלה נמכרו ברחבי תבל כ-15,000 למבורגיני גאייארדו, החל משנת 2003 בה הוצג הדגם לעולם ועד 2013. הגאייארדו נחשב לדגם חדשני עם מנוע V-10 שהוצג לראשונה ע"י למבורגיני.

הגאייארדו הוחלף לאחרונה ע"י למבורגיני בדגם דגל חדש – אוונטדור. ב-25 בנובמבר 2013 יצאה מפס הייצור של למבורגיני הגאייארדו האחרונה, שנרכשה בסכום לא ידוע ע"י אספן רכבי יוקרה פרטי אלמוני. זאת היתה למבורגיני גאייארדו ספיידר LP 570-4, בדיוק אותו מודל שחולל לאחרונה באזז גדול באינטרנט, והציף לתודעה העולמית כמה סוגיות של ביטוח רכב.

האירוע התרחש בהודו, בבירה ניו-דלהי, באחד ממלונות העילית בעיר, הרגיל לארח רכבי יוקרה. איש שירות החניה של המלון קיבל לידיו את הלמבורגיני גאייארדו ספיידר של איל נדל"ן מקומי, מכונית ששוויה למעלה מ-2 מיליון ש"ח, ו"הצליח" להסב לה נזק של למעלה ממיליון ש"ח. בדרך הוא פגע במספר מכוניות שהמתינו בחזית המלון. למרבה המזל לא נפגע איש, למעט פציעה קלה של איש שרות החניה.
האירוע כולו תועד במצלמות המעקב של המלון והפך ללהיט ביו-טיוב וברשתות החברתיות בעולם.
דיווח באתר דה-מרקר

מן הסתם מדובר באירוע ביטוחי שיכול לעניין כל בעל רכב, ובמיוחד בעלים של רכבי יוקרה ומכוניות אקזוטיות.
למעשה, בהנחה שאיש שירות החניה נהג ברכב באישור והוא בגיל המורשה בפוליסה, הכל כרגיל; הנזק ללמבורגיני מכוסה במסגרת הביטוח המקיף, והנזק למכוניות ולרכוש שנפגעו מכוסה במסגרת ביטוח צד ג (כלול בפוליסת ביטוח מקיף לרכב, במסגרת גבול האחריות הנקוב בפוליסה). הטיפול בנהג, איש שירות החניה, מכוסה במסגרת ביטוח החובה לרכב.

מקרים מסוג זה מתרחשים חדשות לבקרים והמקרה המסוים שהתרחש בהודו לא היה זוכה לתשומת לב גדולה כל כך אלמלא המכונית המעורבת בו היתה כל כך נדירה ויקרה.
לבעלי רכבי יוקרה יש דרישות וצרכים מיוחדים בכל מה שקשור לפוליסת ביטוח רכב. כחלק מן האסטרטגיה של פתרונות ביטוח בהתאמה אישית פיתחה AIG חבילת ביטוח רכב מיוחדת לבעלי רכב יוקרה.

מקור תמונה: ויקיפדיה

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים