ילד במכונית צעצוע – ביטוח נהג צעיר

הילד חזר לחופשה ואין לכם ביטוח רכב?

קבלו פתרון בקלי קלות: לבחירתכם שני מסלולים להוספה מיידית של נהג צעיר/חדש לביטוח רכב ב-AIG - באפליקציה או באזור האישי באתר.

הנה סיטואציה מוכרת כמעט בכל בית ישראלי עם ילדים בוגרים; הילד חזר לחופשה מהצבא, והוא רוצה את הרכב המשפחתי לבילוי. מה אתם עושים אם אין לכם ביטוח רכב מתאים עבורו?

אם הרכב מבוטח ב-AIG החיים קלים ופשוטים: לבחירתכם שני מסלולים נוחים להוספה מיידית של נהג צעיר/חדש לביטוח רכב.

הבחירה בין המסלולים היא לפי סוג הכיסוי שמתאים לכם: לכיסוי לנהג צעיר/חדש לפי קילומטר השתמשו באפליקציה או באזור אישי, ולכיסוי לנהג צעיר/חדש לתקופה קצובה השתמשו באזור האישי שבאתר החברה. בשני המקרים תוכלו לפנות גם לנציג שירות אם תחפצו בכך.

הוספת נהג צעיר/חדש לביטוח באפליקציית Just Drive

אפליקציית AIG Just Drive מיועדת למי שרכש ביטוח רכב ב-AIG. באמצעות האפליקציה ניתן להוסיף נהגים צעירים/חדשים, ולרכוש חבילות קילומטרים בכל עת ישירות באפליקציה.
לאחר שהוספתם את הנהג באפליקציה (כמה קליקים וזהו) ויש לכם חבילת קילומטרים פעילה, כל מה שנותר לעשות הוא להפעיל את האפליקציה בכל פעם שמתחילים לנהוג, ולהפסיק אותה בסוף הנסיעה.

וידאו: איך להוסיף נהג באפליקציה

השירות זמין גם באזור האישי באתר AIG.

הוספת נהג צעיר/חדש לביטוח באזור האישי באתר AIG

באמצעות האזור האישי שלכם באתר AIG, ניתן להוסיף נהג צעיר/חדש לביטוח רכב לתקופה קצובה של 5 ימים בכל פעם.

נכנסים לאזור האישי, לוחצים על אייקון 'הוספת והפעלה של נהג צעיר', עוקבים אחרי ההנחיות, ויש לכם ביטוח לנהג הצעיר/חדש. הכיסוי בתוקף מרגע קבלת האישור למשך 5 ימים.

ביטוח נהג צעירהחיסכון הנכון: ביטוח לתקופה קצובה או לפי ק"מ

ביטוח לתקופה קצובה או לפי ק"מ מאפשר לכם לחסוך הרבה כסף בביטוח הרכב.

כולם יודעים, ביטוח רכב הכולל באופן קבוע גם נהג צעיר/חדש הוא יקר. היכולת להוסיף נהג צעיר לביטוח לתקופה קצובה או לפי ק"מ, מאפשרת לכם לרכוש כיסוי ביטוחי במחיר זול בהרבה, ולצרף את הנהג הצעיר/חדש (או יותר מנהג אחד) רק כאשר יש בכך צורך. חיסכון משמעותי, בלי טרחה.

לא רק לנהג צעיר/חדש

הפתרון של הוספת נהג באמצעות האפליקציה או האזור האישי, מתאים לא רק לילד שחוזר לחופשה. אפשר להפעיל את הפתרון הזה גם עבור אורח מחו"ל, או בן דוד שבא לביקור, ואפילו עבור שכן שביקש את הרכב שלכם לצורך כלשהו.

נהיגה בטוחה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים