רופא מומחה - התייעצות אגב ניתוח או טיפול מחליף ניתוח

התייעצות עם רופא מומחה אגב ניתוח או טיפול מחליף ניתוח

ברגע גורלי תמיד כדאי לבדוק שוב לפני שמקבלים החלטה. בדיוק בשביל זה נועד הכיסוי להתייעצות עם רופא מומחה אגב ניתוח. הכירו את ביטוח הבריאות שלכם

דמיינו את הסיטואציה הבאה: אדם קרוב לכם נקלע לבעיה רפואית מורכבת. הרופא המטפל פוסק באופן חד משמעי – צריך ניתוח, ומהר.
אתם מתייעצים עם מכרים שמספרים לכם על מקרים דומים בהם המצב השתפר והבעיה נפתרה ללא ניתוח; אחד החברים מספר על אביו שמצבו אפילו החמיר בעקבות סיבוכים של ניתוח כזה, אחרים ממליצים בכל פה שתקשיבו להמלצת הרופא ותקבעו כבר מועד, מציעים לכם לחפש מידע באינטרנט, להתייעץ בפורומים רפואיים, לכתוב שאלה לחברים ברשתות החברתיות.

אתם מתלבטים ולא יודעים מה נכון לעשות, מייחלים שיופיע מישהו מנוסה ואחראי אתו תוכלו להתייעץ ולקבל החלטות מושכלות: להסכים לניתוח? לחכות? אולי בכלל יש בנמצא טיפול חלופי שישיג את אותה מטרה ללא הצורך בניתוח?

כיסוי ביטוחי להתייעצות עם רופא מומחה אגב ניתוח או טיפול מחליף ניתוח

במסגרת הביטוח הרפואי הפרטי ניתן לרכוש כיסוי ייעודי להוצאות רפואיות הקשורות בניתוח או בטיפול מחליף ניתוח.
כיסוי כזה מקנה מגוון זכאויות – למשל בחירת בית החולים ובחירת המנתח, כיסוי הוצאות כמו שכר רופא מרדים, אשפוז ותרופות וכיסוי עלויות של התייעצות עם רופא מומחה בנושאים הקשורים בניתוח או בטיפול המחליף.

רכיב ההתייעצות עם מומחה משמעותי מאוד כשמדובר בהליך פולשני ובלתי הפיך כמו ניתוח. פעמים רבות התייעצות כזו משנה את תכנית הטיפול המקורית שנקבעה למטופל ומאפשרת ראייה שונה ונקייה של המצב.

במסגרת הכיסוי הביטוחי תוכלו לבצע עד שלוש התייעצויות רפואיות בכל שנת ביטוח ותהיו זכאים להחזר כספי בגין ההתייעצות גם אם בסופו של דבר לא בוצע בפועל הניתוח או הטיפול מחליף ניתוח אשר לגביו בוצעה ההתייעצות.

בחלק מהביטוחים הפרטיים תתבקשו לבחור רופא מומחה להתייעצות מתוך רשימת מומחים המוכרת על ידי חברת הביטוח (רופאי הסדר). במקרים אחרים, כמו בביטוח הפרטי של AIG, תוכלו לבחור רופא מומחה כרצונכם, ללא תלות ברשימת מומחים מוגבלת ומגבילה.

אף אחד לא אוהב לדמיין סיטואציות כמו זו שתוארה בתחילת המאמר, והלוואי שלא נצטרך לעמוד בצורך לקבל החלטות כאלה. עם זאת, לעולם אין לדעת מה יילד יום ולכן כדאי שתעמוד לרשותכם האפשרות להתייעץ עם הטובים ביותר ולדעת שבמקרה הצורך יהיה רופא מומחה שיוכל לסייע לכם לקבל את ההחלטות הנכונות.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים