ביטוח רכב בחו"ל עם AIG

ביטוח רכב בחו"ל – מה לבדוק?

חברות ההשכרה עשויות להציע הרחבות שונות לכיסויי ביטוח רכב בחו"ל, בכלל זה לעניין 'השתתפות עצמית'. כדאי להשוות לחלופות של חברות הביטוח. ולא לשכוח ביטוח נסיעות עם כיסוי להוצאות רפואיות ואובדן רכוש

כאשר שוכרים רכב מחברת השכרה – בארץ או בחו"ל – אין צורך לדאוג לענייני ביטוח רכב, נכון? אז זהו, שלא נכון. כלומר, מומלץ מאוד לבדוק את כל ענייני הביטוח כאשר שוכרים רכב, בדיוק כמו שבודקים את מצב הרכב לפני שיוצאים לדרך.

לפני שמדברים על ביטוח רכב בחו"ל, עליכם לוודא שיש לכם רישיון מתאים לנהיגה במדינת היעד. לדוגמא, במדינות רבות תיירים נדרשים להציג רישיון נהיגה בינלאומי. לתשומת לבכם – על מנת לנהוג בחו"ל או להנפיק רישיון בינלאומי על רישיון הנהיגה שלכם להיות כתוב באנגלית. אם לחופשה מצטרף "נהג צעיר" שעשוי לקחת חלק במשימות הנהיגה, יש לוודא כי חוקי מדינת היעד והסכם ההשכרה מאפשרים זאת.

ביטוח רכב בחו"ל – מה לבדוק?

אתם יכולים להיות בטוחים כי חברת ההשכרה, בעלת הרכב, מכוסה היטב בפני מגוון נזקים שעלולים להיגרם למכונית שהיא משכירה לכם – תאונות, גניבה ותקלות שונות. אתם צריכים לעיין בהסכם השכרה כדי לדעת האם חלק מהנזקים עלול לחול עליכם והאם תהיו חשופים לתביעות בגינם. הסכמי השכרה עשויים לכלול סעיפי ביטוח רכב של 'השתתפות עצמית' – שווה לבדוק. תשומת לב מיוחדת כדאי להקדיש לנזקים למרכב התחתון של הרכב, נזק לצמיגים, תדלוק שגוי וכד'. יש לקחת בחשבון כי חברת ההשכרה מגנה על עצמה מפני נהיגה פרועה של שוכרים או חלילה נהיגה תחת השפעת אלכוהול. כל התנאים הקשורים לנושא ביטוח רכב בחו"ל צריכים להיות זמינים לכם כחלק מהסכם ההשכרה. לא להתבייש לשאול ולברר. חשוב מאוד לוודא כי קיים ביטוח צד ג' לרכב השכור.

חברות ההשכרה עשויות להציע הרחבות שונות לביטוח הרכב בחו"ל, בכלל זה כיסוי לעניין 'השתתפות עצמית'. כדאי להשוות לחלופות של חברות הביטוח.

ביטוח רכב בחו"ל – גניבת ציוד ורכוש

מה קורה כאשר הרכב השכור שלכם נגנב? בהנחה שחברת ההשכרה מחויבת לספק רכב חלופי, ענין התחבורה מסודר, אבל מה עם הרכוש שלכם שהיה ברכב? כאן בא לידי ביטוי ביטוח נסיעות לחו"ל שכולל כיסוי לגניבת רכוש.

כאשר אתם מתכננים חופשה בחו"ל, עם או בלי רכב שכור, אל תשכחו להציב במקום גבוה ברשימת המשימות את ענייני הביטוח.

חופשה נעימה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים