ביטוח נסיעות לחו"ל - טיפים לנוסעים

שומרים על הבריאות בחו"ל – טיפים לנוסעים

רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לפני חופשה או נסיעת עסקים חשובה מאוד. בנוסף יש כמה כללי שכדאי לדעת לשמירה על הבריאות בעת השהות בחו"ל

אם לפני הנסיעה לחו"ל רכשתם ביטוח נסיעות לחו"ל כבר עשיתם את הדבר החשוב ביותר בנוגע לבטיחותכם. ביטוח נסיעות כולל כיסוי להוצאות רפואיות הנגרמות בעת שהותכם מחוץ לישראל,  ולאובדן או גניבת הרכוש שלקחתם איתכם לחו"ל.
ליקטנו עבורכם עוד כמה טיפים קטנים אך חשובים לשמירה על בריאותכם ולהבטחת ההנאה המירבית מהטיול, חופשה או נסיעת עסקים.

כלל ראשון הוא כמובן להתאים את הביגוד שאתם לוקחים לתנאי מזג האוויר במדינות היעד. גרדרובה בלתי הולמת יכולה לקלקל חופשה שלמה, ואף לגרום לבעיות רפואיות.

חשוב לזכור כי חופשה וטיול כרוכים במאמץ, לפעמים אפילו מאמץ יתר, ויש להקפיד על כללי מנוחה, אכילה ושתייה על מנת לשמור על האנרגיות ולמנוע התייבשות.

כל הכללים שחלים על בילוי בים בישראל – כובע, קרם הגנה, לבוש הולם, שתייה וכד' – חלים גם בעת בילוי תחת השמש בכל מקום אחר בעולם.

כאשר מתכננים חופשה במקום גבוה במיוחד, לדוגמא איזור הררי גבוה, יש להערך לשהות בתנאי דלילות חמצן ולהכיר את כללי ההתנהגות הפיזית במקומות אלה.

במקומות בהם יש מקווי מים כגון מעיינות, אגמים או נחלים יש לוודא את רמת הזיהום ולא לרחוץ במקומות בהם עלול להיות זיהום.

באזורים העשירים בבעלי חיים, כגון אזורי מדבר, יערות, מרחבי מרעה וכמובן אתרי ספארי יש להימנע ממגע עם בעלי חיים, כולל ליטוף. בכל מקרה של נשיכה או שריטה כתוצאה ממגע עם בעל חיים יש לרחוץ את המקום היטב ולפנות מיידית לטיפול רפואי.
בטיולי הליכה יש לנעול נעליים גבוהות ולהיזהר מנחשים ועקרבים. מומלץ להכיר מראש את הטבע באזורי היעד.

מומלץ להקפיד על אכילה ושתייה רק במקומות מסודרים ונקיים. לא לשתות משקאות פתוחים אלא רק מבקבוקים סגורים.

קחו איתכם את התקופות שאתם צורכים באופן קבוע וכמו כן תכשירים שבשימוש תדיר: כדורים נגד כאבים, חומרי חיטוי, תחבושות היגייניות וכד'.

חופשה נעימה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים