בעל רכב שמח - הנחה בביטוח מקיף לרכב

1,000 ש"ח הנחה בביטוח מקיף לרכב? איך זה יכול להיות?!

AIG מעניקה 1,000 ש"ח הנחה בביטוח מקיף לרכב למי שאין לו תביעות ביטוח ב-3 השנים האחרונות. כי ב-AIG מי ששומר על עצמו שומר גם על הכסף

ודאי גם אתם ראיתם את הפרסומת החדשה של AIG שמבטיחה אלף שקלים הנחה בביטוח מקיף לרכב. מדובר בסכום עצום ביחס למחיר הביטוח, אז איך זה יכול להיות?!

ובכן, ההיגיון המסחרי הוא מאוד פשוט: את ההנחה בביטוח מקיף לרכב מקבל רק מי שמצטרף לביטוח רכב של AIG (חובה + מקיף) ואין לו תביעות ביטוח רכב ב-3 השנים האחרונות.

כלומר, לקוחות טובים משלמים פחות.

הרבה פחות, במקרה הזה. 1,000 ש"ח פחות. הקליקו לקבלת ההנחה

איך מורידים את מחיר הביטוח המקיף במאות שקלים? ההסבר המלא

כאשר אתם רוכשים רכב אתם חשופים להפסד כלכלי הנובע מתאונות ונזקים.

כאשר אתם רוכשים ביטוח לרכב, אתם למעשה מעבירים את הסיכון הכלכלי לחברת הביטוח – היא לוקחת את הסיכון על עצמה ותשלם על הנזק אם וכאשר יקרה. על זה אתם משלמים פרמיה. זאת המשמעות של רכישת ביטוח – הסיכון הכלכלי עובר לחברת הביטוח.

מחיר של ביטוח רכב נקבע עפ"י שורה של פרמטרים, שכולם מגדירים את רמת הסיכון שמהווה המבוטח עבור חברת הביטוח. כך, למשל, נהגים צעירים וחסרי ניסיון משלמים יותר מאשר נהגים ותיקים ומנוסים, בעל רכב עם מערכות בטיחות מתקדמות ישלם פחות מבעל רכב שאין בו מערכות בטיחות חדשניות.

אותו עיקרון עובד גם בנושא של תביעות ביטוח.

מי שנרשמו לו תביעות ביטוח רבות זה סימן שהוא נהג פחות זהיר ויותר מועד לתאונות ולכן היסטוריית התביעות שלו תעלה את מחיר הביטוח שהוא משלם.
מי שלא נרשמו לו תביעות זה סימן שהוא נהג זהיר שמהווה סיכון נמוך לחברת הביטוח ולכן המחיר שהוא משלם יכול להיות נמוך יותר.

במילים אחרות, ב-AIG מי ששומר על עצמו שומר גם על הכסף שלו.

איך לקבל את 1,000 ש"ח הנחה בביטוח מקיף לרכב?

רוכשים ביטוח רכב חובה + מקיף ב-AIG. אם הפרמיה למקיף היא מעל 3,000 ש"ח ולא היו לכם תביעות ביטוח ב-3 השנים האחרונות – חסכתם 1,000 ש"ח על מחיר הביטוח המקיף.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים