מכונית על מפה - רכב שכור בחו"ל

רכב שכור בחו"ל – ביטול השתתפות עצמית

הרחבה לביטוח נסיעות לחו"ל עשויה לחסוך לכם הרבה כסף במקרה נזק של רכב שכור בחו"ל

איזה כיף, עוד מעט טסים לחו"ל. כבר החלטתם לאן, רכשתם כרטיסי טיסה, סגרתם על מלון, הזמנתם רכב שכור בחו"ל שיחכה לכם בנמל התעופה ואפילו רכשתם ביטוח נסיעות – כמו שצריך.

הכל מוכן ועכשיו הדמיון מתחיל לעבוד שעות נוספות ואפשר כבר ממש לפנטז על תחושת החופש הקרבה.
שנייה לפני, בואו נדבר רגע על הרחבות לביטוח נסיעות לחו"ל שכדאי שתכירו ועשויות לחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

ביטוח נסיעות לחו"ל מורכב מפוליסה בסיסית, המבטיחה לכם כיסוי רפואי במקרה של פציעה או מחלה ומהרחבות ביטוח מותאמות לבחירה.
למשל, הרחבת ביטוח ייעודית לפעילות ספורט אתגרי או סקי, ביטוח למטען שאתם לוקחים אתכם, ביטוח למקרה של ביטול או קיצור הטיסה, ביטוח לנוסעות בהריון, כיסוי למחשב ועוד.

אחת מהרחבות הביטוח הפחות מוכרות קשורה להזמנת רכב השכור בחו"ל והיא תאפשר לכם להימנע מתשלום השתתפות עצמית במקרה שייגרם נזק לרכב.

ביטול השתתפות עצמית בביטוח רכב שכור בחו"ל

ביטוח לרכב שכור, בחו"ל כמו בישראל, כולל סעיף של השתתפות עצמית, במסגרתו נדרש המבוטח לשלם סכום קבוע מראש במקרה שנגרם נזק לרכב בזמן שהיה ברשותו.

סכום ההשתתפות העצמית עבור רכבים שכור בחו"ל נע בין 1000 דולרים ל-1,500 דולרים, סכום לא מבוטל לכל הדעות.
את הכסף הזה תצטרכו לשלם גם במקרה של נזק קטן יחסית, כמו שריטה או פגיעה קלה בפח.

ביטוח ביטול השתתפות עצמית עבור רכב שכור בחו"ל מאפשר לשלם סכום קטן כדמי ביטוח, ולחסוך את הכסף הגדול של דמי ההשתתפות העצמית שתצטרכו לשלם אם יקרה משהו לרכב.

עדיף לבטח את הרכב בחברת הביטוח

בעת הזמנת הרכב מחברת ההשכרה בישראל, תתבקשו לבחור את סוג הרכב ולשלם ביטוח כחוק. כעת חברת ההשכרה תציע לכם להוסיף סכום מסוים עבור ביטוח ביטול דמי השתתפות עצמית.

במרבית המקרים, אם לא בכולם, הביטוח שמציעות חברות ההשכרה יהיה יקר מהביטוח שתוכלו לרכוש ישירות דרך חברת הביטוח, זאת מכיוון שחברת ההשכרה צריכה לשלם לחברת הביטוח וגם לגזור לעצמה רווח כלשהו מהמהלך.

אין כל צורך לשלם "דמי תיווך". עדיף לרכוש הרחבת ביטוח לביטול ההשתתפות העצמית, כחלק מביטוח מותאם אישית שכדאי שיהיה לכם לפני כל נסיעה לחו"ל.

חופשה נעימה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים