אמנת השירות של AIG

כחברה ששמה את הלקוח במרכז, אנחנו מבינים שכל אחד מלקוחותינו הוא אדם שונה, עם אורח חיים, העדפות וצרכים שונים. בהתאם לכך, אנחנו מתאימים לכל אחד את המוצר הביטוחי הרלוונטי ביותר לפי צרכיו– החל מהמחיר ועד רמת הכיסוי תוך שמירה על שירות מקצועי ואדיב. במסגרת זו, אנו מחויבים ליצירת חווית שירות חיובית ומותאמת אישית בכל מגע שלך עם חברתנו, על בסיס הערכים שהצבנו לעצמנו: פשטות ומיקוד בלקוח, מצוינות, אמון ,אנשים והתהלבות.
המשימה שלנו-  היא להיות חברת הביטוח המועדפת על משקי הבית בישראל. את ההבטחה נקיים על בסיס אמנת השירות שלנו

אחריות אישית והתבוננות פנימית

אחריות אישית והתבוננות פנימית

כל אחד ואחת מאיתנו, נותני השירות, מתחייבים לעשות הכל טוב יותר ולהעניק שירות מלא, מקצועי ומקיף לכל פנייה וכל לקוח. אחריות אישית היא הדרך שלנו למצוינות בכל פנייה ופנייה.

כשזה שקוף, זה טוב יותר - מאמינים בכנות מקסימלית

כשזה שקוף, זה טוב יותר - מאמינים בכנות מקסימלית

כל אחד ואחת מאיתנו, נותני השירות, מתחייבים לעשות הכל טוב יותר ולהעניק שירות מלא, מקצועי ומקיף לכל פנייה וכל לקוח. אחריות אישית היא הדרך שלנו למצוינות בכל פנייה ופנייה.

נקשיב, באמת

נקשיב, באמת

לפני הכל – נקשיב. נבין למה זקוק כל אחד מהלקוחות ומה הפתרון המתאים ביותר. הקשבה אמיתית היא כלי למידה משמעותי שהופך אותנו בכל יום, לטובים יותר עבור כל לקוחה ולקוח.

מה שצריך – בזמן שצריך

מה שצריך – בזמן שצריך

נקפיד על שירות מהיר ומקצועי, בהיר ומובן ונוודא שהלקוחות קיבלו את המענה המדויק ביותר בכל אחד מערוצי השירות: בדיגיטל, בווטסאפ, בטלפון, בשירות עצמי באתר ובאפליקציה.

חדשנות וגמישות

חדשנות וגמישות

נשתפר, כל הזמן. נשפר מיומנויות וידע, נתעדכן בשינויים בתחום, בטרנדים ובטכנולוגיות, והכל כדי לתת ללקוחות בכל רגע נתון, את הפתרונות הטובים והמתקדמים ביותר.

המידע בידיים טובות

המידע בידיים טובות

נתייחס לכל אחת ואחד מלקוחותינו בהגינות וכבוד ונקפיד את פרטיותם. שמירת המידע וכיבוד הפרטיות שלהם היא אחד המרכיבים החשובים באמון שלהם בנו, לאורך זמן.

 

מתוך הבנה של צרכי לקוחותינו, אנו פועלים בסטנדרט שירות ברמה הגבוה ביותר ומחויבים לזמינות גבוהה ומקצועיות בלתי מתפשרת:

זמן המתנה לנציג מוסמך ומקצועי במוקדי השירות- עד 5 דקות
זמן מענה למיילים- עד 2 ימי עסקים
שירותי חירום הפועלים 24 שעות ביממה, לרבות שבתות וחגים
קבלת מידע טלפוני על סטטוס תביעה באופן מיידי במסגרת שעות פעילות מוקד תביעות ובאיזור האישי
שירותים עצמיים באיזור האישי באתר האינטרנט 24 שעות ביממה. השירותים כוללים הורדה והעלאה של מסמכים ותעודות, שינוי פרטים, חידוש פוליסה, פתיחת תביעה בענפי רכב, נסיעות לחו"ל ותאונות אישיות, סטאטוס תביעה, תשלום חוב ושינוי פרטי גביה.
יישוב תביעה בחברתנו מתבצע בהתאם "לחוזר בירור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור", טבלת המועדים מפורטת להלן:

 

פירוט של בקשות לקוח לשירות ולוח זמנים לביצוע
בקשת הלקוחזמן טיפול
דרישת מידע ומסמכים נוספים14 ימי עסקים
מסירת הודעה בדבר הליך בירור התביעה ותוצאותיו (מנים הימים הינו מהיום שבו היו בידי החברה כל המסמכים שנמסרו על ידי התובע)30 ימים
מסירת הודעת המשך בירור תביעהכל 90 יום
מסירת הודעת שינוי לגבי הקטנת תשלומים עיתיים או הפסקתם60-30 יום
העברת העתק מפסק דין או הסכם14 ימי עסקים
מסירת מידע בדבר קיומה של פוליסה14 ימי עסקים
הודעה למבוטח על דרישת תגמולי ביטוח צד שלישי7 ימי עסקים
מענה בכתב לפניות הציבור30 ימי עסקים
מענה בכתב לפניית ציבור של אזרח ותיק21 ימי עסקים
מסירת העתקים מפוליסה או תקנון14 ימי עסקים
מסירת העתקים מכל מסמך שעליו חתם התובע21 ימי עסקים

 

ניתן לפנות אלינו בכל עת באמצעים הבאים:

הורדת מסמכים