מה אתם בעצם יודעים על ביטוח צד ג ולמה זה חשוב?

מה אתם בעצם יודעים על ביטוח צד ג ולמה זה חשוב?

אנשים שכבר למדו דבר או שניים על ביטוח רכב מעניקים לנושא ביטוח צד ג' חשיבות יתרה. כמה דברים שגם לכם כדאי לדעת על זה

נכון שהחוק לא מחייב רכישת ביטוח צד ג, אבל כאשר חושבים על זה, באמת לא כדאי לצאת לדרך בלעדיו.

ביטוח חובה לרכב מספק כיסוי לנזקי גוף וטיפולים רפואיים בנפגעי תאונות דרכים לנהג לנוסעים ברכב המבוטח ולהולכי רגל. לכן הוא ביטוח חובה, כי כך מבטיחה המדינה את המימון לצורך הזה, שלצערנו הוא נפוץ מאוד.

ביטוח מקיף מספק כיסוי ביטוחי לנזקים לרכב המבוטח , רכוש יקר שיש להגן עליו. אבל מה קורה כאשר הרכב שלכם גורם נזק לרכב אחר, או לרכוש כלשהו של אדם אחר? במקרים אלה האחריות על הנזק חלה עליכם ולכן גם חובת הפיצוי. איך תממנו את זה? זה התפקיד של ביטוח צד ג, לספק כיסוי לנזק שנגרם לרכוש של צד שלישי.

איך מקבלים ביטוח צד ג?

כיום חברות הביטוח כוללות את ביטוח צד ג ללא תוספת תשלום במסגרת ביטוח מקיף;  אם נגרם נזק לרכב המבוטח – הרכב שלכם – הנזק יטופל במסגרת פוליסת ביטוח המקיף. אם גרמתם נזק לרכוש של מישהו אחר עלות תיקון הנזקים תכוסה במסגרת ביטוח צד ג.

השורה התחתונה היא שביטוח מקיף לרכב כולל את כל מה שצריך במחיר אחד – גם הגנה לרכב וגם כיסוי למימון נזקים אחרים. אבל אם החלטתם לא לבטח את הרכב שלכם מפני נזק או גניבה – למשל, מכונית ממודל ישן – חשוב לרכוש ביטוח צד ג.

ביטוח צד ג לרכב ב-AIG

כחברה מובילה בתחום ביטוח רכב בעולם ובישראל, AIG מחויבת לפוליסות הטובות ביותר בתנאים כדאיים, עם שירות אישי לאורך כל הדרך. פוליסת ביטוח רכב צד ג של AIG מעניקה ראש שקט בהוצאה נמוכה. הפוליסה כוללת גם שורה של הטבות כגון החלפת מפתח, סיוע בתביעות צד ג ועוד.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים