אשה בהריון – ביטוח נסיעות לנשים בהריון השוואת מחירים

השוואת ביטוח נסיעות לנשים בהיריון

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שעושים השוואת מחירים לביטוח נסיעות לחו"ל בעת היריון, וכמה המלצות חשובות לקראת הנסיעה

העובדה שנשים בהיריון טסות לחו"ל באופן כמעט חופשי היא לא טריוויאלית. יש עדיין רבים שזוכרים את הזמנים בהם נאסר על נשים בהריון לטוס. אשה בהיריון לא היתה יכולה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל.

שני דברים שינו את המצב: ראשית, השיפור העצום באיכות הטיסות, שהפכו לקצרות יותר ובעיקר נוחות יותר, בזכות מטוסים מהירים, משוכללים ומרווחים יותר. הסיכון הפיזי לאשה בהיריון בשעת טיסה הצטמצם למינימום, אם בכלל.

אך יותר מכך תרמה לשינוי ההתקדמות הדרמטית בתחום הרפואה, בכלל זה רפואת היריון, שהפכה את השהות בארץ רחוקה לעניין בטוח וטבעי גם עבור נשים בהיריון.
שירותי הרפואה המתקדמים ביעדי התיירות מאפשרים לנשים בהיריון להתרחק מן הרופא המטפל, ולהיות בטוחות ורגועות.

הקטנת הסיכונים לנשים בהיריון הולידה, כמובן, גם פתרונות ביטוח נסיעות מתאימים.

לפני שעושים השוואת מחירים: הכירו את האפשרויות והמגבלות

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא בראש ובראשונה ביטוח בריאות. כיסוי הבסיס בכל פוליסה כולל שורה של עניינים רפואיים – מטיפולי מרפאה, דרך אשפוז, ועד טיפולי חירום בשיניים. כל השאר הרחבות ותוספות לפי בחירה.

כיסוי להיריון אינו כלול בפוליסה הבסיסית, והוא זמין כהרחבה לכיסוי הבסיס. כלומר, אשה שיודעת כי היא בהיריון צריכה לרכוש את ההרחבה, על מנת ליהנות מכיסוי רפואי בענייני ההיריון בעת השהות בחו"ל.

הכיסוי תקף עד השבוע ה-32 להיריון (לרבות במועד החזרה). אחרי מועד זה אין כיסוי רפואי לכל הקשור בהיריון. את ההרחבה ניתן לרכוש החל מגיל 18 ועד גיל 40 בלבד.

כל אשה בהיריון (עד שבוע 32) יכולה לרכוש את ההרחבה המיוחדת, ולטוס לחו"ל בראש שקט עם כיסוי רפואי מתאים. למעט המקרים הבאים:

  • היריון בסיכון
  • המלצת רופא לא לטוס לחו"ל.
  • טיפול שהיה צפוי מראש.

השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהיריון

המחיר לביטוח נסיעות לחו"ל הוא לכל יום של שהות מחוץ לגבולות המדינה, כך גם לגבי ההרחבה להיריון. לכן, כאשר משווים הצעות מחיר יש לוודא כי מדובר בתקופה זהה, או לעשות חישוב של מחיר ליום.

ככלל, בכל השוואת מחירי ביטוח יש לוודא כי ההצעות השונות מתייחסות לפרמטרים ומאפיינים זהים. למשל, במקרה של ביטוח נסיעות לחו"ל, ליעד הנסיעה עשויה להיות השפעה על המחיר.

פרט למחיר, הפוליסות השונות, וההרחבות להיריון, יכולות להיבדל בתקרת הכיסוי המירבית, ובהחרגות שונות. לדוגמא, החרגה של מדינות יעד כאלה ואחרות.

איכות השירות לתביעות – לא פחות חשוב

מבלי להמעיט בחשיבות של השוואת מחירים, בביטוח חשוב תמיד להשוות גם את איכות השירות בעת הגשת תביעת ביטוח. זהו בפועל הרגע בו אתם משתמשים באמת בפוליסה עליה שילמתם.

כיום יש מדד אובייקטיבי לאיכות השירות לתביעות, אותו מפרסם אחת לשנה משרד האוצר, החל משנת 2013.
חברת AIG מובילה את המדד מיום היווסדו.

המלצות לנשים בהיריון לקראת טיסה לחו"ל

  • מומלץ להיוועץ ברופא המטפל לפני החלטה על נסיעה לחו"ל.
  • אם ניתן לבחור את מועד הנסיעה, עדיף לאחר השבוע ה-13, אחרי תקופת הבחילות ולפני שהבטן מגבילה את התנועה.
  • כדאי לשקול את הנסיעה, כאשר מדובר ביעד בעולם השלישי. רמת השירותים הרפואיים במדינת היעד היא שיקול מרכזי בכל נסיעה, על אחת כמה וכמה בעת היריון.
  • גם כאשר מדובר בטיסה ארוכה, במיוחד עם החלפות, כדאי לחשוב פעמיים. בכל מקרה, מומלץ לבחור בשעות טיסה נוחות אשר יאפשרו שינה
  • בזמן הטיסה יש לשתות הרבה. כמו כן יש לקום ולנוע מעת לעת. כדאי להצטייד במים, נשנושים בריאים, ויטמינים שצורכים באופן קבוע, תכשיר למניעת צרבת, וכמובן בגדים נוחים ונעלי הליכה.
  • חשוב שמסמכים רפואיים והטלפון של הרופא המטפל יהיו בזמינות מיידית בכל עת.
  • כן, מומלץ לבקש מראש מקום סמוך לשירותים במטוס.

לתשומת לב! כיסוי הבסיס בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל כולל כיסוי רפואי להיריון עד שבוע 12, שהתגלה לראשונה בעת השהות בחו"ל. אין להתבלבל בין כיסוי זה, המיועד למבוטחת שאינה יודעת כי היא בהיריון, לבין ההרחבה הנדונה המיועדת למבוטחת בהיריון.

AIG Safe Travel App

ביטוח נסיעות לחו"ל עם שירות ישיר באפליקציה

אודות האפליקציה * להתקנה מהירה (הקישור פעיל רק בטלפון)

נסיעה טובה ובטוחה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים