גרירת רכב במסגרת ביטוח מקיף עם AIG

גרירת רכב – דברים שכדאי לדעת

שירותי גרירת רכב ניתנים גם למי שאין לו כיסוי ביטוחי, במסגרת שירותי גרירה חד-פעמיים, אלא שאז המחיר עבור השירות עלול להיות גבוה מאוד

קיץ בא. מרבית הילדים כבר בחופשה ואו-טו-טו מצרפים גם ילדני הגנים והפעוטונים ומגיעה עונת הטיולים המשפחתיים והחופשות. זה הזמן לרענן את התודעה בכל מה שקשור לנהיגה ממושכת: כללי תרבות נהיגה, כיצד לשמור על רעננות בימי החום, תקינות הרכב והתאמתו לנהיגת קיץ, איך מתארגנים לנסיעות ארוכות עם ילדים, מה צריך לדעת על גרירת רכב ועל רכב חלופי ועוד. כאן בעולם הרכב של מגזין AIG תוכלו למצוא חלק ניכר מן המידע והטיפים לנהיגה בטוחה שמבטיחה חופשה מהנה.

שירותי גרירת רכב ורכב חלופי ללקוחות

לתשומת לבכם, גם רכב תקין (וחשוב לבדוק לפני שיוצאים לטיול) ואפילו רכב חדש עלול להפתיע או להיגנב. בדיוק בגלל זה נולדו פתרונות כגון אחריות יצרן לתקלות וכמובן ביטוח מקיף לרכב. לכן כדאי לבדוק, לפני היציאה לחופשה, את הכיסוי הביטוחי במסגרת הביטוח המקיף. הכל חשוב, שני דברים מקבלים מיקוד מיוחד כאשר מתוכננת נסיעה ארוכה – שירותי גרירת רכב ורכב חלופי, לדוגמא במקרה של תאונה חלילה.

לקוחות AIG נהנים ממגוון שירותי רכב מתקדמים במסגרת הפוליסה, שכוללים אפילו מונית למקום התאונה במסגרת שירות VIP, מונית תביא את המבוטח למקום ייעודו בטווח של עד 60 ק"מ

למה חשוב לכלול שירותי גרירת רכב בפוליסת ביטוח מקיף?

שירותי גרירת רכב ניתנים גם למי שאין לו כיסוי ביטוחי, שלא במסגרת פוליסת הביטוח אלא בפניה "פרטית" של מבוטח לחברת גרירה כלשהי, אלא שאז המחיר עבור השירות עלול להיות גבוה מאוד. בדיקות צרכניות חשפו פערי מחירים גדולים מאוד, עד מאות שקלים. מחיר גרירת רכב (עפ"י גלובס) נעה בין 550 ש"ח ל-750 ש"ח בהתאם לאזור בארץ, פי כמה מכל תוספת לעלות השנתית של ביטוח מקיף הכולל כיסוי לשירות גרירת רכב בגין תקלה או תאונה.
לכן, כאשר כוללים שירותי גרירה במסגרת הביטוח המקיף או הצד ג למעשה חוסכים באופן משמעותי כאשר השירות נדרש.

כמה טיפים למקרה של צורך בגרירת רכב

שירותי גרירת רכב ללקוחות AIG מבוצעים ע"י חברת "דרכים" שנבחרה בקפידה כדי לספק מענה איכותי ומהיר בסטנדרט השירות הנדרש ע"י AIG. סטנדרטים של AIG מציבים אותה בראש דירוג השירות לתביעות ביטוח בישראל (דירוג משרד האוצר, אגף שוק ההון ביטוח וחיסכון).
אם אתם צריכים לבחור ברגע האמת את ספק שירותי הגרירה, מומלץ לבחור שירות עם "אבא". חשוב לוודא לאיזה מוסך ייגרר הרכב ומומלץ, אם ניתן, להתייעץ עם המקצוענים במוסך לגבי גרירת הרכב. יש מוסכים המפעילים שירותי חירום 24/7.
בעת ביצוע הגרירה יש להקפיד כי אין פגיעה בחלק התחתון של הרכב ואם מדובר במכונית בעלת מרכב נמוך, יש להתריע בפני הגורר.

לפני שאתם יוצאים לחופשה ואחרי שבדקתם את הכיסוי הביטוחי וודאו שיש בהישג יד את מספרי הטלפון של שירותי גרירת רכב, בתקווה שלא יעשה בהם שימוש.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים