רכב צעצוע - למה צריך ביטוח גדול לרכב קטן?

למה צריך ביטוח גדול לרכב קטן? קליק וחסכתם

רוב הסיכויים שחבילת ביטוח מקיף Low Cost מתלבשת בול - בכיסוי ובמחיר - על הרכב הקטן שקניתם. אז קליק וחסכנו - גם כסף, גם זמן

מה היתרון הגדול של רכב קטן, חוץ ממחיר הרכישה? יהיו כמה שיגידו 'חיסכון בדלק', הרוב הגדול יגיד 'חניה'. עכשיו אפשר להוסיף גם חיסכון משמעותי במחיר הביטוח. הכל מצטבר לחיסכון בכסף ובזמן.

רכשתם רכב קטן ממודל חדיש? רוב הסיכויים שחבילת ביטוח מקיף AIG Low Cost מתאימה לכם בול. אז קליק וגמרנו. וחסכנו – כסף וזמן. כי ביטוח רכב אפשר וצריך לתקתק.

אם יש לכם זמן וצורך מיוחד, אתם תמיד יכולים להרכיב חבילת ביטוח מקיף מותאמת אישית, עם כיסויים והרחבות וכתבי שירות לבחירתכם – הכל אונליין, אבל תכלס – ביטוח רכב צריך לתקתק.
אפשר להתחיל כאן ועכשיו

למה אתם רוצים רכב קטן?

אין לכם כסף לאוטו גדול? סיבה טובה, אבל הסיבות הנפוצות לבחירה במכונית קטנה קשורות לאופן השימוש ולייעוד.

לרכב קטן יש קטגוריות ידועות וכינויים מוכרים: מיני, סופר-מיני, רכב עירוני, אורבני וכד'. הוא מיועד לנסיעות קצרות, בסביבה הקרובה. זה לא שהוא לא יכול לצאת לנסיעות ארוכות, אבל הייעוד שלו הוא שימושיות מקומית, קרוב לבית, בתוך העיר.

בדרך כלל, בשל אופי השימוש הנפוץ בו, בעיקר לנסיעות קצרות, רכב קטן נוסע פחות מרכב גדול. מה שאומר שגם עם צריכת דלק זהה, המכונית הקטנה עולה פחות בשוטף. אבל ברוב המקרים, למעט דגמים מסוימים, מכוניות קטנות הן חסכוניות בצריכת הדלק. כלומר, חיסכון רב שכבתי בהוצאות האחזקה השוטפות.

אבל, כאמור, השיקול המוביל הוא הנוחות. רכב קטן נוח יותר לנסיעות קצרות ותכופות במרקם אזורי צפוף.

איך כל זה קשור למחיר הביטוח?

שימוש אופייני ברכב קטן מקטין את הצורך בשירותי דרך וגרירה, או שירותי VIP, לדוגמא. אז למה לבזבז עליהם זמן וכסף? כלומר, ביטוח מקיף Low Cost. בכל זאת חשוב לכם ה-VIP? תבחרו 'קלאסיק' ותתקדמו. רוצים מקיף מלא מלא? תבחרו ביטוח מקיף פרימיום. קצר ולעניין.

רוב הסיכויים שחבילת ה-Low Cost תפורה עליכם – בכיסוי ובמחיר. בדוק.

לרכישה מהירה

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים