פרופסור דן אריאלי על אפליקציית AIG Safe Life

פרופסור דן אריאלי על תוכנית הביטוח AIG Safe Life

דן אריאלי, מומחה בעל מוניטין עולמי לכלכלה התנהגותית, הוא שותף לפיתוח האפליקציה שמאחורי תוכנית Safe Life, המתגמלת על אורח חיים בריא

תוכנית הביטוח המהפכנית AIG Safe Life, המעניקה גמול כספי ללקוחות ביטוח שמנהלים אורח חיים בריא יותר, מבוססת על אפליקציה מתקדמת בשם Shapa, אשר פותחה בארה"ב.

אחד השותפים המובילים לפיתוח המתקדם הוא פרופסור דן אריאלי מישראל, ממייסדי Shapa, מומחה עולמי בעל מוניטין לכלכלה התנהגותית.

בסרטון המצורף מסביר פרופ' דן אריאלי על הרעיון שמאחורי האפליקציה, על המחקר שהוביל לפיתוח, ומדוע נבחרה דווקא חברת ביטוח ללוות את הפרויקט.

הרעיון הבסיסי מאחורי אפליקציית Shapa הוא, לעזור לאנשים לעזור לעצמם לחיות חיים בריאים יותר. בתכלית קיצור, האפליקציה מודדת פעילות גופנית, מעבדת אותה, ומספקת למשתמש גם דו"חות אישיים וגם טיפים יישומיים.

עד כה הניסיון מוכיח כי משתמשי האפליקציה מצליחים יותר מאחרים לשפר את אורח חייהם וליהנות בפועל מההחלטה לשמור על אורח חיים בריא יותר.
סוד ההצלחה הוא, כפי שמסביר פרופסור דן אריאל, היכולת להיות בסביבה של האנשים בזמן אמת.

ככל שהאפליקציה מעבדת יותר נתונים המקשרים בין התנהגויות לבין תוצאות, כך היא יכולה לספק המלצות מדויקות יותר ליותר אנשים. חוכמת ההמונים פוגשת את הביג-דאטה.

חברת הביטוח רוצה שתהיו הכי בריאים שאפשר

בסרטון מספר פרופסור אריאלי, כיצד ככל שהמחקר התקדם ונוצר צורך להגיע ליותר אנשים, נולדה ההבנה שכדאי לחבור לחברת ביטוח העוסקת בשיווק פתרונות ביטוח בריאות. "זהו אחד הגורמים הבודדים שבאמת מעוניין בשיפור בריאותי של אנשים", אומר אריאלי.

החשבון הוא פשוט: לקוחות בריאים חיים יותר זמן, ויש להם באופן טבעי הרבה פחות תביעות. כלומר, הם הכי משתלמים לחברות הביטוח. עד כדי כך ש-AIG מוכנה להעניק הנחות מפליגות למי ששומר על אורח חיים בריא במסגרת תוכנית AIG Safe Life.

החיסכון למבוטח יכול להגיע עד 25% הנחה מן העלות השנתית של ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים וביטוחי תאונות אישיות. מדובר במאות ואלפי שקלים בשנה, בהתאם להיקפי הביטוח שלכם ולכמות הפוליסות שברשותכם.

לצורך שיתוף הפעולה עם AIG ישראל, הוכנה גרסה מיוחדת הממוקדת בפעילות גופנית (בשלב זה ללא המרכיב התזונתי ושחרור ממתחים, שהמדידה שלהם פחות מדויקת).

כדי ליהנות מההנחה צריך רק פוליסה אחת מתוך הפוליסות המשתתפות ואת האפליקציה שפיתח פרופסור דן אריאלי.

תוכנית הביטוח המשתלמת AIG Safe Life – זזים וחוסכים

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים