"אני מאחל לכל חברה אנשים כמו סתיו"

סתיו נתנה לי שירות מעולה עם יחס אנושי, סבלנות ומקצועיות רבה

אלי צברי, 19/11/2018

  • מייד הבנתי שאקבל שירות טוב, אדיב ומקצועי
  • יש מקרים של אכזבה מהשירות. אבל, להבדיל, סתיו
***


נוסח מכתב התודה של המבוטח אלי צברי

אני פונה אליכם, הממונים על סתיו, כדי לומר לכם שסתיו נתנה לי שירות מעולה עם יחס אנושי, סבלנות ומקצועיות רבה.
אמנם כאשר עובדים בתפקיד כזה, כל מה שציינתי הוא מתחייב, אך לא תמיד זה כך ויש מקרים רבים של אכזבה מהשירות.
אבל, להבדיל, סתיו.

מייד כששמעתי את קולה הבנתי שאקבל שירות טוב, אדיב ומקצועי.

אני מאחל לכל חברה שיהיו להם אנשים כמו סתיו, לה אני מאחל המשך הצלחה."

ממני,

צברי אלי

מכתב התודה של הלקוח מתייחס למקרה בו המבוטח נדרש לשירות מוקד התביעות של AIG. "שירות מעולה עם יחס אנושי", כפי שהגדיר זאת הלקוח, ניתן ע"י סתיו.
אנו מודים ללקוח אלי צברי על המאמץ להחמיא בכתב על השירות.

טיפ ביטוח
נזק שנגרם לשמשות הרכב בעת פריצה או תאונה מכוסה במסגרת הביטוח המקיף. לנזק שנגרם מסיבה שאינה מכוסה יש הרחבה מיוחדת בשם 'כיסוי שבר שמשות' >>> קראו עוד