"יהלום נדיר בשמי שירות הלקוחות"

ספיר נתנה לי תחושה ברורה כי יש מי שאכפת לו ממני ושחשוב לו שאקבל מענה טוב

גלעד שפרן, 26/11/2018

  • אחריות, הבנה ואכפתיות מן המעלה הראשונה
  • אחריות, הבנה ואכפתיות מן המעלה הראשונה
***


נוסח מכתב התודה של המבוטח גלעד שפרן

שלום רב,

אני פונה אליכם על מנת להביע את הערכתי הרבה לנציגת השירות ספיר (לא שאלתי לשם משפחתה).

בתום יום ארוך של בירורים בנוגע לטיפול בנזק בבית, ומענה ב״לך-ושוב״ בין נותני שירות, ענתה ספיר לשיחת הטלפון שלי למוקד התביעות.

ספיר גילתה אדיבות, אחריות, הבנה ואכפתיות מן המעלה הראשונה. היא סייעה בקיומו של בירור מעמיק, חזרה אלי כאשר ראתה שזמן ההמתנה מתארך, נשארה עמי על הקו לאורך הבירור מול נותן השירות, ובאופן כללי נתנה לי תחושה ברורה כי יש מי שאכפת לו ממני ושחשוב לו שאקבל מענה טוב.

נדיר היום למצוא אנשים שאכפת להם באמת בתפקידים כמו של ספיר. ההיתקלות בה במהלך קבלת השירות היתה מרעננת, משמחת ומעודדת.

ספיר היא נכס ל-AIG, ויהלום נדיר בשמי שירות הלקוחות.

כל הכבוד!

גלעד שפרן

מכתב התודה של הלקוח מתייחס למקרה בו המבוטח נדרש לשירות מוקד התביעות של AIG בנושא ביטוח דירה. השירות ניתן ע"י ספיר אלבז שכונתה ע"י הלקוח "יהלום נדיר".
אנו מודים ללקוח גלעד שפרן על המאמץ להחמיא בכתב על השירות.

טיפ ביטוח דירה
ביטוח מבנה במסגרת ביטוח משכנתא מספק כיסוי בגובה המשכנתא בלבד, כאשר המוטב בפוליסה הוא הבנק, והוא אינו מהווה תחליף לביטוח מבנה פרטי >>> קראו עוד