לקוחות AIG ממליצים

"ברצוני להביע את הערכתי על הטיפול בתביעה"

זה לא מובן מאליו לקבל שירות אדיב

אלית לדרר, 01/01/2019

  • שירות אדיב, ברור, מובן, נעים, מתחשב, נגיש ומהיר
  • יישר כוח
***


נוסח מכתב התודה של המבוטח אלית לדרר

נגה שלום,

ברצוני להביע את הערכתי על הטיפול בתביעה.

זה לא מובן מאליו לקבל שירות אדיב, ברור, מובן, נעים, מתחשב, נגיש ומהיר.

תודה.

יישר כוח.

אלית לדרר

מכתב התודה של הלקוחה מתייחס למקרה בו המבוטחת נדרשה לשירות מוקד התביעות של AIG. השירות ניתן ע"י נגה שעפ"י הלקוח העניקה "שירות אדיב, נגיש ומהיר".אנו מודים ללקוחה אלית לדרר על המאמץ להחמיא בכתב על השירות.

טיפ ביטוח
מאות אלפי משפחות ויחידים בישראל גרים בשכירות, וצרכי ביטוח הדירה שלהם שונים מאלה של בעלי הדירות ומי שגר בדירה בבעלותו >>> קראו עוד

לחץ כאן לחוות דעת נוספות

ספיר נתנה לי תחושה ברורה כי יש מי שאכפת לו ממני ושחשוב לו שאקבל מענה טוב

גלעד שפרן, 26/11/2018

תודה שלא נתת לחופשה הזאת באמת להפוך לסיוט

דניאל טקץ', 30/12/2018

זה לא מובן מאליו לקבל שירות אדיב

אלית לדרר, 01/01/2019

כמו בפרסומות שמשבחות על מהירות התשלום

דוד ריפקין, 27/12/2018