"ברצוני להביע את הערכתי על הטיפול בתביעה"

זה לא מובן מאליו לקבל שירות אדיב

אלית לדרר, 01/01/2019

  • שירות אדיב, ברור, מובן, נעים, מתחשב, נגיש ומהיר
  • יישר כוח
***


נוסח מכתב התודה של המבוטח אלית לדרר

נגה שלום,

ברצוני להביע את הערכתי על הטיפול בתביעה.

זה לא מובן מאליו לקבל שירות אדיב, ברור, מובן, נעים, מתחשב, נגיש ומהיר.

תודה.

יישר כוח.

אלית לדרר

מכתב התודה של הלקוחה מתייחס למקרה בו המבוטחת נדרשה לשירות מוקד התביעות של AIG. השירות ניתן ע"י נגה שעפ"י הלקוח העניקה "שירות אדיב, נגיש ומהיר".אנו מודים ללקוחה אלית לדרר על המאמץ להחמיא בכתב על השירות.

טיפ ביטוח
מאות אלפי משפחות ויחידים בישראל גרים בשכירות, וצרכי ביטוח הדירה שלהם שונים מאלה של בעלי הדירות ומי שגר בדירה בבעלותו >>> קראו עוד