לקוחות AIG ממליצים

"ברצוני להביע את הערכתי על הטיפול בתביעה"

זה לא מובן מאליו לקבל שירות אדיב

אלית לדרר, 01/01/2019

  • שירות אדיב, ברור, מובן, נעים, מתחשב, נגיש ומהיר
  • יישר כוח
***


נוסח מכתב התודה של המבוטח אלית לדרר

נגה שלום,

ברצוני להביע את הערכתי על הטיפול בתביעה.

זה לא מובן מאליו לקבל שירות אדיב, ברור, מובן, נעים, מתחשב, נגיש ומהיר.

תודה.

יישר כוח.

אלית לדרר

מכתב התודה של הלקוחה מתייחס למקרה בו המבוטחת נדרשה לשירות מוקד התביעות של AIG. השירות ניתן ע"י נגה שעפ"י הלקוח העניקה "שירות אדיב, נגיש ומהיר".אנו מודים ללקוחה אלית לדרר על המאמץ להחמיא בכתב על השירות.

טיפ ביטוח
מאות אלפי משפחות ויחידים בישראל גרים בשכירות, וצרכי ביטוח הדירה שלהם שונים מאלה של בעלי הדירות ומי שגר בדירה בבעלותו >>> קראו עוד

לחץ כאן לחוות דעת נוספות

זה לא מובן מאליו לקבל שירות אדיב

אלית לדרר, 01/01/2019

ספיר נתנה לי תחושה ברורה כי יש מי שאכפת לו ממני ושחשוב לו שאקבל מענה טוב

גלעד שפרן, 26/11/2018

מרגע יצירת הקשר עם גלית, הכל עבד להפליא, מהר ועם תשובות ברורות ומדויקות

רפי דואני, 08/01/2019

כמו בפרסומות שמשבחות על מהירות התשלום

דוד ריפקין, 27/12/2018