טיולי פסח, טיפים לחופשה חסכונית בכיף

טיולי פסח מהבית, טיפים לחופשה חסכונית בכיף

המוני בית ישראל יבחרו לטייל בחג הפסח. נקודת המוצא של טיולי פסח יכולה להיות בתי מלון ואורחנים מסוגים שונים הסמוכים לאתרי הטיול, אך האופציה החסכונית היא הבית כבסיס לטיולים

האביב כבר הגיע באופן רשמי וחג האביב, פסח, כבר בשער. עוד מעט, אחרי ימים של הכנות, יתכנסו משפחות ישראל לאירועי ליל הסדר ברחבי המדינה ויספרו ביציאת מצרים כל אותו הלילה. יום למחרת יתחילו טיולי הפסח המשפחתיים, שיימשכו לאורך חול המועד וגם בחג השני. המהדרין ימשיכו גם לחגיגות המימונה שכבר הפכו לחלק בלתי נפרד מחופשת הפסח.

משפחות רבות יבלו את ימי חוה"מ פסח בבתי מלון ברחבי הארץ, אחרות יטוסו לחופשת פסח בינלאומית, אך המוני בית ישראל יבחרו לטייל. נקודת המוצא לטיולים יכולה להיות בית המלון ואורחנים מסוגים שונים הסמוכים לאתרי הטיול, אך האופציה החסכונית היא הבית כבסיס לטיולי חג הפסח.

עושים חופשה בכיף וחוסכים בהוצאות לינה, ארוחות ודלק

הבחירה בבית כנקודת המוצא של טיולי פסח וחוויות החופשה חוסכת מיידית את עלויות הלינה. אך החיסכון יכול להיות אף גבוה יותר, כאשר לוקחים בחשבון הוצאות נילוות שונות שיש לכל חופשת טיולים מוצלחת. למשל, הארוחות המשפחתיות; ארוחת הבוקר בדרך כלל כלולה במחיר הלינה, אך ארוחות הצהריים והערב הן חלק מתקציב ההוצאות של החופשה, שכולל כידוע גם חטיפים ומגוון סוגי נשנושים לדרך.
אם אתם חוזרים הביתה בסוף כל יום טיול, ארוחת הערב ירדה לכם מתקציב החופשה וחזרה לתקציב השוטף. אפשר להפוך את ארוחה בבית לחלק מחווית החופשה ע"י תכנון תפריט מיוחד לכל ערב, כחלק מתכנון טיולי פסח שעושים לפני החג. המצרכים המתאימים יהיו כמובן חלק מקניית החג הגדולה.
כאשר נקודת המוצא בכל בוקר היא הבית, גם ארוחות הצהריים יכולות להיות חסכוניות. בימים הראשונים כאשר סל קניות החג עדיין שופע ולכם נשאר עוד כוח, תוכלו להכין את סעודת הצהריים בבית ולקחת אותה איתכם לטיול. ארוחה ביתית בשטח יכולה להיות חוויה מיוחדת. חיסכון על מסעדות יכול להשתלם בתחום הנשנושים ועוד יישאר עודף.

מומלץ מאוד לתכנן בקפידה את טיולי פסח, על מנת שתוכלו להקדיש את מירב הזמן לחוויות והנאה. בכל שנה ימי חול המועד והחג השני מאפשרים כ-3 עד 5 טיולים יומיים, שמתחילים ומסתיימים בבית המלון או בבית. הכינו את המסלולים מראש, הכירו את נקודות העצירה ואת האטרקציות ביעד ולאורך הדרך.

הכינו את האוטו

חופשת טיולים ביתית עשויה להיות גם חסכונית בדלק, במיוחד עבור משפחות שגרות בסביבה עתירת אטרקציות ומסלולי טיול.
חשוב מאוד לבדוק את תקינות הרכב. זאת הזדמנות טובה להכין את המכונית לקיץ – צמיגים, בלמים, מיזוג אויר ועוד – שלא לדבר על "פסח באוטו". מכונית נקייה ונעימה היא ודאי מרכיב משמעותי בהצלחת הטיול. לא לשכוח לבדוק האם פוליסת הביטוח המקיף לרכב שלכם כוללת שירותי דרך.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים