חניה ברוורס - טיפים לחניה חלקה

חניה ברוורס מלחיצה אתכם? כמה טיפים לחניה חלקה

גם אתם חושבים כי חניה ברוורס זאת חוויה מלחיצה? אפשר להירגע, לא מדובר בפיסיקה גרעינית או בפעולה שלא ביצעתם בעבר. אז איך להגיע ל"ביטחון חניתי"?

הרגע הזה שמצאתם מקום חניה ברחוב בעיר, כמעט נס. אלא שרבים מוצאים את הרגע המאושר והנדיר הזה כחוויה מלחיצה. הצורך להשתחל בין שתי מכוניות חונות בתנועה חלקה, תוך כדי כך שמעכבים את המכוניות שמאחוריכם ותחת עיניהם הפקוחות של דיירי הרחוב והעוברים והשבים – יוצר סוג של פחד במה וחרדת ביצוע. הדילמה ברורה וצריך להחליט מהר; או שהולכים על זה או שמוותרים ונוסעים לחניון הסמוך ומשלמים, כמו שקורה בכל יום רגיל בו לא קורים נסי חניה. מה שמוכיח כי מעל הכל, בכל מה שקשור בחניה מסודרת, חשובים כרטיס התושב וכרטיסי החבר המעניקים הנחות והטבות בחניוני הערים. תופתעו כמה ניתן לחסוך בהוצאות חניה.

חניה ברחוב היא חניה ברוורס, אלמנט שכמובן לא מוריד מהלחץ על הנהג שרגיל לנסוע קדימה. מצד שני לא מדובר בפיסיקה גרעינית או בפעולה שלא ביצעתם בעבר. אז, להירגע ולפעול כדלקמן:

  • איתות לכיוון מקום החניה על מנת לסמן לנהגים מאחור שיעצרו ויאפשרו לך מרחב תמרון נוח.
  • האטה עד לעצירה מלאה כאשר הקו האחורי של מכוניתם מיושר לקו האחורי של המכונית בחלק הקדמי של מקום החניה.
  • סיבוב חד של ההגה וגלישה איטית לאחור עד אשר במראת הצד רואים את דלת המכונית האחורית.
  • סיבוב מחושב לכיוון הנגדי תוך כדי המשך הגלישה לאחור. נקודה זאת נחשבת לאלמנט המסובך של משימת החניה ברוורס.

זהו. המכונית בפנים, המפתחות בחוץ. לכו לענייניכם ואל תשכחו לקפל את מראת הצד. אם בכל זאת אינכם מרגישים נינוחים לקראת חניה עירונית ברוורס, קבלו טיפ פשוט – להתאמן. קחו את המכונית לאזור לא סואן בו תוכלו להתרכז בלי להפריע לתנועה, חפשו מקום חניה ופשוט תתאמנו. המדדים להצלחה הם כמות פעולות ההיגוי (כמה שפחות יותר טוב), המרחק מן המדרכה וכמובן העובדה שאף מכונית לא נפגעה – זאת שלפניכם, זאת שמאחוריכם והמכונית שלכם. המדד הקובע הוא שלוות הנפש שלכם בעת ביצוע החניה. אחרי כמה ניסיונות מוצלחים של חניה ברוורס תוכלו לחזור לרחובות הסואנים של העיר עם "ביטחון חניתי" ולחכות לנסים נוספים.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים