טיפים להובלת מטען חורג ברכב פרטי

מעמיסים? טיפים להובלת מטען חורג ברכב הפרטי

יש חופשות, בדרך כלל בחיק הטבע או חופשות ספורט, בהן יכולת הנשיאה של הרכב עומדת למבחן. אילו פתרונות יש לנשיאת מטען חורג במכונית הפרטית?

כאשר מתכננים חופשה עם מטען חורג – מחנאות לזמן ממושך, ספורט אקסטרים וכד' – צריך לקחת בחשבון שגם לרכב המרווח ביותר יש את הגבולות שלו. אוהל, גזיה, בלון גז, מזרנים, צידניות, תיקים, ארגזי מזון ומשקאות, צעצועים, מכשיר נייד למוסיקה, כדורים, מטקות, ריהוט שטח ואופניים דורשים מקום, והרבה ממנו. הנה כמה פתרונות שיכולים לסייע:

לפני הכל, מומלץ לתכנן מראש מה לוקחים ואיך אורזים את הכל בצורה מסודרת וקומפקטית ככל שניתן ולא להמתין לרגע האחרון ואז לגלות שאין מספיק מקום, או שצריך לארוז אחרת. כך ייחסך לכם זמן רב בהעמסת המטען על הרכב ויותר חשוב – תוכלו להיערך מבעוד מועד.

אחד הפתרונות היעילים והחסכוניים הוא גגון לרכב. הגגון נוח וקל להתקנה ואפשר להעמיס עליו לא מעט מטען חורג – בתנאי כמובן שהוא קשור היטב ומקובע למקום. מה אפשר להעמיס על גגון לרכב? מחצלות, שמשיות, מזרנים, פרטי ריהוט מתקפלים ועוד.

פתרון יעיל נוסף, שמתאים למצבי מטען חורג בגדול, הוא עגלה נגררת המתחברת לרכב מאחור. היתרון בעגלה היא היכולת להעמיס ציוד כבד מבלי שהמשקל ישפיע על הרכב. מה ניתן להעמיס על עגלה נגררת: מנגל,  צידניות, בלוני גז, תיקים גדולים, ציוד צלילה, סנפלינג, מקררי שטח, מאווררים ועוד ועוד.

אופניים הם מטען חורג. חובבי הרכיבה ודאי מכירים את מתקן אופניים המאפשר נשיאה של מספר זוגות אופניים בנוחות ובקלות. יש מתקני גג ויש מתקנים אחוריים, בהם יש לשים לב שלוחית הרישוי של הרכב והפנסים האחוריים לא מוסתרים על ידי המתקן או על ידי האופניים.

חשוב! לפני אתם מתכננים ובטח לפני שאתם יוצאים לדרך, יש לוודא מה המשקל המקסימלי שניתן לשאת ברכב ובכל אחד מהפתרונות. נסיעה טובה ובטוחה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים