אייקונים – אפליקציות ללקוחות AIG

הכירו את אפליקציות השירות ללקוחות AIG

עולם הביטוח מתקדם במהירות לעידן הדיגיטלי, ו-AIG היא החברה שמובילה את המגמה. עוברים לשירותי ביטוח באפליקציות, בשיא הנוחות והמהירות

כמה אפליקציות מותקנות בטלפון שלכם? בכמה מהן אתם באמת משתמשים? כמה מהן אתם ממש צריכים?

עולם האפליקציות מתחלק לכמה קבוצות; יש את האפליקציות בהן משתמשים כל הזמן, כגון תמונות, אינסטגרם, רשתות חברתיות, דואר אלקטרוני, שיחות ועוד ועוד. אתם יודעים, לכל אחד ואחת יש את אלה שאהובות עליהם יותר מאחרות.

יש את האפליקציות שאתם לא זוכרים למה הורדתם אותן, ויש את אלה שאולי יום אחד, אם יהיה זמן, תבדקו מה הן עושות.

ויש את הקבוצה השלישית, של אפליקציות שימושיות וחשובות, שמתקינים פעם אחת וצריכים אותן רק מפעם לפעם. למשל האפליקציה של הבנק שצריך כמה פעמים בחודש, או האפליקציה של קופת חולים שצריך כשצריך, ועד האפליקציה של המשלוחים שצריך כשמתחשק.

  • איזו אפליקציה תעזור לכם להוסיף נהג צעיר לביטוח רכב?
  • איך מוסיפים חבילות קילומטרים?
  • איזו אפליקציה תגיד לכם איפה יש רופא קרוב למקום בעולם בו אתם נמצאים עכשיו?
  • מכירים אפליקציה "שתחזיק לכם את היד" בתהליך של תביעת ביטוח?

כמו שאתם מבינים, עולם הביטוח מתקדם במהירות לעידן הדיגיטלי, ו-AIG היא החברה שמובילה את המגמה. זאת בעצם מסורת, למי שמכיר את ההיסטוריה של החדשנות בענף הביטוח.

המשמעות היא שאת רוב ענייני הביטוח אפשר לנהל היום באופן דיגיטלי, באמצעות אתר האינטרנט של AIG או האפליקציות של AIG. איך שנוח, מתי שנוח.

כל האפליקציות ללקוחות AIG – אפליקציית שירות מרכזית ואפליקציות ממוקדות

מערך השירות באמצעות אפליקציות ללקוחות AIG בנוי בדיוק כמו שבנוי מערך השירותים הדיגיטליים של גוגל. יש אפליקציה ראשית, במקרה של גוגל זוהי ג'י-מייל, שמתחתיה יש עוד כמה אפליקציות ממוקדות – ליומן, לפתקים, לתמונות ועוד.
כך גם בבנק שלכם, בו יכולות להיות לכם כמה אפליקציות שמשלימות זו את זו – אפליקציית חשבון עו"ש (ראשית), אפליקציית תשלומים, אפליקציית הטבות וכד'.

אותו דבר ב-AIG; יש לכם את האפליקציה הראשית AIG Israel App שמחברת אתכם לאזור האישי שלכם, עם מגוון שירותים דיגיטליים כגון הגשת תביעה, מעקב תביעה, חידוש ביטוח ועוד.
האפליקציה הראשית כוללת, כמובן, גישה לכל הפוליסות שלכם, מצב התשלומים וכל המידע האישי – כמו שאתם מכירים מהאפליקציה של הבנק.
לצפייה בסרטון * למשתמשי אפל * למשתמשי אנדרואיד

סביבה יש אפליקציות ייעודיות:

אפליקציות השירות של AIG עוזרות לכם לנהל את ענייני הביטוח שלכם בקלות ובנוחות.
וזאת רק ההתחלה…

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים