האפליקציה שתתגמל אתכם על אורח חיים בריא

AIG מתגמלת אתכם על אורח חיים בריא

מי שזז יותר מקבל יותר נקודות ויכול לחסוך עד 25% במחיר הביטוח. המהפכה בביטוח בריאות וביטוח חיים יצאה לדרך. עכשיו תורכם, הורידו את האפליקציה ותתחילו למדוד

התמריץ הכי חשוב לשמירה על אורח חיים בריא הוא, כמובן, בריאות טובה. תוכנית AIG Safe Life נותנת לכם תמריץ נוסף – כסף. זזים, מודדים וחוסכים עד 25% במחיר של ביטוחי בריאות, חיים ותאונות אישיות.
כל מה שצריך הוא פוליסה אחת לפחות, להוריד אפליקציה (אנדרואיד או אפל) ופשוט לזוז.
כמה שזזים יותר ככה יותר טוב לגוף, ועכשיו גם יותר טוב לכיס.

המהפכה התחילה: הכירו את תוכנית AIG Safe Life

העידן החדש בביטוח כבר התחיל מזמן; תוכנית ביטוח הרכב AIG Safe Drive מתגמלת אתכם על שיפור התנהגות נהיגה, תוכנית ביטוח דירה AIG Safe Home מתגמלת אתכם על הגנה על הבית.
עכשיו המהפכה מגיעה גם לביטוחי הבריאות, חיים וביטוחי תאונות אישיות, עם תוכנית AIG Safe Life שמתגמלת אתכם על אורח חיים בריא יותר. התגמול הוא באמצעות הנחה על מחיר הביטוח, לצד שיפור באורח חיי החיים והגברת המודעת לחיים בריאים יותר.

כל פעילות גופנית נמדדת ע"י האפליקציה, ויכולה להשתלם לכם בחשבון הבנק. כן, זה כולל גם הליכה מהכורסה בסלון למקרר במטבח (למרות שריצה בפארק כמובן בריאה ומשתלמת יותר). הרעיון הוא לזוז.

האפליקציה פועלת באופן שוטף ורציף, ואין צורך להפעיל אותה בכל פעם. אתם רק צריכים לזוז ולהקפיד שהטלפון צמוד אליכם (ניתן להתקין את האפליקציה על כל מכשיר סלולרי כגון שעון "חכם" ועוד). זה הכל.

האפליקציה שתתגמל אתכם על אורח חיים בריא

מה האפליקציה בעצם מודדת?

האפליקציה של תוכנית AIG Safe Life פותחה ע"י חברת הטכנולוגיה האמריקנית Shapa, שאחד ממייסדיה הוא פרופסור דן אריאלי, הכלכלן הישראלי הנודע. האפליקציה משרתת מאות אלפי אנשים בעולם, שהחליטו לעבור לאורח חיים בריא יותר, ומסייעת להם למדוד הצלחה וליצור מוטיבציה להצלחות נוספות.

אפליקציית AIG Safe Life עוקבת אחרי תנועות הגוף, מתרגמת אותן לשווי מטבולי (MET) ואחר כך לנקודות, שמוצגות למשתמש. לכל משתמש יש למעשה חשבון נקודות באפליקציה.
כאשר הנקודות מצטברות זה מתחיל להיות שווה לחיסכון במחיר הביטוח.

מהו שווי מטבולי של פעילות גופנית?
Metabolic Equivalent of Task (MET)

שווי מטבולי של פעילות גופנית (שמפ"ג) היא יחידת מידה של צריכת האנרגיה בתהליך חילוף החומרים בגוף (מטבוליזם). השווי המטבולי מייצג שריפה של מילי-ליטר חמצן לכל ק"ג מסת גוף בדקה.
ככל שתנועת הגוף מאומצת יותר, השווי המטבולי של הפעולה גבוה יותר.
נהוג לחלק פעילות גופנית לשלוש רמות: קלה, בינונית ומוגברת.
בזמן מנוחה (ללא תנועת גוף) השווי המטבולי הוא 1.


הנוסחה: ויקיפדיה

אחת לשבוע כל משתמש מקבל באפליקציה דו"ח שבועי אישי, עם מספר הנקודות שנרשמו לזכותו במהלך השבוע החולף. הנקודות מצטברות לאורך השנה (52 שבועות) ולפי התוצאה הסופית נקבע גובה הנחה במחיר הביטוח לשנה הבאה. בכל שנה מתחילה צבירת נקודות מחדש.
בכל שבוע ניתן לצבור עד 2 נקודות, סה"כ 104 נקודות אפשריות בכל שנה.

טבלת החיסכון למשתתפי תוכנית AIG Safe Life

איך מתחילים לחסוך? מצטרפים לתוכנית AIG Safe Life

כדי ליהנות מן היתרונות של אורח חיים בריא צריך רק להקפיד על פעילות גופנית, להזיז את הגוף. כדי ליהנות גם מהטבה במחיר הביטוח, צריך להצטרף לתוכנית AIG Safe Life.

  1. רוכשים לפחות אחת מן הפוליסות הכלולות בתוכנית: ביטוח בריאות, ביטוח חיים, או ביטוח תאונות אישיות.
  2. מורידים את אפליקציית AIG Safe Life לטלפון הסלולרי, מכניסים את הפרטים, ומחברים את האפליקציה לתוכנית. מהרגע בו התחברתם אתם יכולים להתחיל למדוד את התנועות שלכם ולצבור נקודות.
  3. זזים ומקפידים שבכל תזוזה הטלפון (או כל מכשיר סלולרי בו מותקנת האפליקציה) צמוד אליכם. זה משתלם. פעמיים.

קישורים שימושיים למשתתפי תוכנית AIG Safe Life

אודות תוכנית הביטוח AIG Safe Life
הורדת האפליקציה – אנדרואיד  |  אפל

תגמול על אורח חיים בריא, איך לא חשבו על זה קודם?

דווקא חשבו על זה קודם, אבל היום יש את הטכנולוגיה שמאפשרת ליישם את הרעיון הבסיסי הזה – לתת הטבה במחיר הביטוח למי ששומר על עצמו (ובעצם מקטין את הסיכון לחברת הביטוח).
AIG כחברת ביטוח דיגיטלית, משלבת בתוכנית Safe Life את היכולות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, עם תפיסת עולם של פתרונות ביטוח בהתאמה אישית. הכל מתחבר וידידותי למשתמש.
כל מה שנשאר הוא שאתם תשתפו פעולה. כלומר, תתחילו לזוז.

לא צריך להפוך לספורטאים כדי להשתתף ולחסוך. אתם יכולים פשוט להוסיף עוד כמה תנועות לחיי היומיום שלכם. למשל, לוותר על המעלית כמה פעמים בשבוע לטובת המדרגות, להחנות את המכונית קצת יותר רחוק מהרגיל ולהרוויח כמה צעדים משתלמים, לשחק עוד כמה דקות עם הילדים, לאמץ כלב שיכריח אתכם לפחות לסיבוב אחד ביום. דברים קטנים ומועילים.
כמובן, מי שעוסק בפעילות ספורטיבית סדורה – כגון חדר כושר, הליכה, ריצה וכד' – יכול לחסוך מהר יותר.

קחו את זה בקצב שלכם. השורה התחתונה היא: להקפיד על אורח חיים בריא יותר זה משתלם.
אגב, זה משתלם גם לנו. לקוחות בריאים יותר טובים יותר לעסקי הביטוח.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים