10 דברים שחשוב לדעת על ביטוח נסיעות לחו''ל

10 דברים שחשוב לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות מגן עליכם מפני הוצאות רפואיות בחו"ל, שם ביטוח הבריאות שלכם אינו בתוקף. וזה עוד לא הכל. 10 נקודות עיקריות למבוטח

  1. רוב גדול (כ-85% ויותר) של הישראלים היוצאים לחו"ל – לחופשה, טיול, ביקור או נסיעת עסקים – מקפידים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. גם בתחום זה נמצאת ישראל בשורה אחת עם המדינות המתקדמות ביותר בעולם.
  2. פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בסיסית כוללת כיסוי להוצאות רפואיות – תרופות וטיפולים – בגין מחלה או פציעה בלתי צפויות שנגרמות בעת השהייה בחו"ל. גובה הכיסוי לפי בחירת המבוטח, החל מ-250,000$ ועד 2,000,000$. יש לזכור כי ביטוח הבריאות בישראל אינו בתוקף מחוץ לגבולות המדינה ואינו מכסה הוצאות רפואיות בחופשות וטיולים בחו"ל.
  3. הפוליסה יכולה לכלול גם כיסוי לגניבה או אבדה של רכוש כגון מזוודות, מחשב נישא ועוד.
  4. כמו כן ניתן לכלול כיסוי למקרים של ביטול ודחיית טיסות. על מנת ליהנות מכיסוי זה יש לרכוש את הפוליסה בסמוך למועד רכישת כרטיסי הטיסה.
  5. בניגוד לדעה רווחת, פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל אינן זהות, לא בהיקף הכיסוי ולא במחיר.
  6. פתרונות ביטוח נסיעות לחו"ל של AIG מאפשרים התאמה אישית של הפוליסה למאפייני הנסיעה. AIG מציעה פוליסות מיוחדות עבור נסיעות קצרות, תרמילאים, לעוסקים בספורט אקסטרים, אנשי עסקים ועוד.
  7. לרשות לקוחות AIG הנמצאים בחו"ל פועל מוקד חירום המעניק סיוע רפואי לכל מבוטח בכל מקום בעולם 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה, בעברית.
  8. היום כבר קיימים פתרונות ביטוח גם עבור אנשים מבוגרים היוצאים לחו"ל וכמו-כן עבור אנשים הסובלים ממחלות שונות. כדאי להתייעץ עם נציג המכירות על מנת למנוע טעויות ולהבטיח כיסוי מתאים.
  9. כיסוי מתאים מתייחס ליעדי הנסיעה, מאפייני הפעילות המתוכננת, מצב בריאותי נוכחי, הריון ופרמטרים נוספים. כמו כל דבר בנסיעה גם את זה כדאי לתכנן.
  10. ענף התיירות הוא אחד הענפים שהכי הושפעו ממהפכת האינטרנט. זה כולל את ביטוח הנסיעות אותו אפשר לרכוש היום ישירות מהאינטרנט ואף ליהנות מהנחה של עד 10%.
קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים