איור מפת העולם ורופא – מגפת הקורונה

מגפת הקורונה – מידע לנוסעים לחו"ל

בחודשים האחרונים, עם גילוי והתפשטות נגיף הקורונה, נרשמה ירידה של כ-19% בהזמנות לטיסות בעולם. מה חשוב לדעת היום, לקראת נסיעה לחו"ל

התפשטות נגיף הקורונה היא הנושא החם בעולם. זה נוגע לכולנו, אבל על אחת כמה וכמה למי שנמצא בחו"ל, ולמי שמתכנן נסיעה לחו"ל. ריכזנו עבורכם את המידע העיקרי בנושא, בדגש על היבטי ביטוח נסיעות לחו"ל.

נגיף הקורונה – תמונת מצב

  • ארגון הבריאות העולמי (WHO) הכריז על מצב חירום בינלאומי.
  • ממשלת ישראל עוקבת אחרי ההתפתחויות, ומפרסמת באופן שוטף הנחיות והמלצות לנוסעים לחו"ל ולישראלים השוהים בחו"ל, בכלל זה לאלו מדינות לא מומלץ לטוס בשלב זה. הרשימה היא דינאמית.
  • ההנחיות מתייחסות, כמובן, ליעדי הטיסה (בעיקר למזרח הרחוק), אך יש גם הנחיות לגבי תנועה בתחבורה ציבורית, התנהלות במרחב הציבורי ועוד.
  • חברת תעופה רבות הודיעו על ביטול הטיסות לסין, וגם ליעדים נוספים באזור, עד להודעה חדשה. ענף התעופה חווה ירידה דרמטית של 19% בהיקף ההזמנות העולמי.
    אם ברשותכם כרטיסי טיסה ליעד כלשהו, כדאי לעקוב באופן שוטף אחרי ההודעות של הרשויות במדינת היעד, ושל ההודעות מטעם חברת התעופה.
  • עקב המצב יש לצפות לקשיים ולעומסים בנמלי התעופה ברחבי העולם.

לעדכונים שוטפים:

המלצה כללית: לקראת נסיעה לחו"ל קראו את המידע בנושא נגיף הקורונה, הכולל הנחיות למניעה ומידע על התסמינים.

הכיסוי הרפואי בביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל הינו, בראש ובראשונה, ביטוח רפואי המבטיח כיסוי מקיף לצרכים רפואיים בעת השהות בחו"ל – טיפול, אשפוז, טיפולי חירום בשיניים, תרופות, פינוי ממקום האירוע לבית חולים, הטסה רפואית לישראל, ועוד.
כל פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מחויבת לכלול כיסוי זה.

לשירות מבוטחי AIG עומד מוקד חירום הפועל 24/7 בעברית: 972-3-9191155+.
המוקד לשירותכם בשיחה טלפונית או באמצעות אפליקציית ווטסאפ.

אם מתוכננת לכם נסיעה בקרוב, או שאתם כבר נמצאים אי שם, מומלץ להכין מידע על שירותי הרפואה במדינת היעד, וכמו-כן, כפי שנדרש בימים אלה, מידע ספציפי הנוגע להערכות בנושא נגיף הקורונה במדינת היעד.
שאלות ותשובות בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטולי טיסות ושירותי הצלה

כעת כבר לא ניתן לרכוש ביטוחי ביטול טיסות, ומרבית החברות הפסיקו את השיווק של כיסויים אלו.

מי שרכש ביטוח נסיעות, הכולל גם כיסויים לביטול נסיעה ו/או קיצור נסיעה, מכוסה למקרה בו חברת התעופה תבטל את הטיסות בנסיבות מסוימות, וזכאי להחזר בגין ההפרש בין מה ששולם מחברת התעופה לסכום ששילם המבוטח על כרטיס הנסיעה המקורי.
מידע בנושא תביעות ביטוח נסיעות לחו"ל

המועצה לצרכנות הוציאה קריאה לחברות התעופה ולגורמי תיירות, לא לגבות דמי ביטול מתיירים ונוסעים לסין. ארבע חברות התעופה שמפעילות טיסות ישירות בין ישראל לסין, כבר הודיעו כי יאפשרו ללקוחותיהן לבטל טיסות ללא דמי ביטול.

במדינות בהן התפשטות הנגיף מואצת – סין ומדינות סמוכות – עלולים להיות מצבים של סגר על אזורים מסוימים. בנסיבות אלה, עלול להיווצר קושי ביישום שירותי איתור, חיפוש, חילוץ והצלה בעת הצורך, גם למי שרכש כיסוי זה.

יותר מתמיד חשוב לתכנן את הנסיעה לפרטי פרטים, ולרכוש ביטוח נסיעות איכותי עם כיסוי רפואי מקיף ועם שירות מהיר לתביעות. צוות AIG לשירותכם לייעוץ ומתן הצאת מחיר מותאמת אישית.

*האמור לעיל הינו לשם מתן ידע כללי בלבד. למקרים קונקרטיים יש לבחון את הוראת הפוליסה הרלוונטית.

AIG Safe Travel App

ביטוח נסיעות לחו"ל עם שירות ישיר באפליקציה

אודות האפליקציה * להתקנה מהירה (הקישור פעיל רק בטלפון)

לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לחצו כאן

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים