ביטוח נסיעות בהריון בהתאמה אישית

לראות עולם – ביטוח נסיעות בהריון בהתאמה אישית

אפשר לנסוע לחו"ל גם בזמן הריון, ליהנות מהחופשה ולדעת שכל מה שקשור להריון מכוסה על ידי ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם אישית, כשמרכיבים אותו נכון. סקירה על ביטוח נסיעות בהריון

כל הקלישאות המוכרות על הריון נשמעות אחרת כשמדובר בנסיעות לחו"ל. שם, הסיפור שונה לגמרי, ובצדק. לא שחייבים לוותר על נסיעות עבודה או חופשות, אבל הריון הוא בהחלט מצב ייחודי המחייב הכנות מיוחדות, גם של הביטוח הנכון לך. אז לשירותך הנה תקציר מידע וקישורים למידע נוסף בנושא של ביטוח נסיעות בהריון
הנסיעה מתחילה בבירור בחברת התעופה אם תסכים להטיס אותך, שכן החל מהשבוע ה-36 להריון רבות מהן אינן מוכנות לעשות זאת כלל, כך שיש לברר את הנהלים המקובלים לנסיעה בהריון הן בחברות התעופה והן בחברת הביטוח. לא תמיד הם חופפים אחד את השני, וכאמור יש חברות תעופה שיוותרו על התענוג להטיס אותך כשאת בהריון.

בהנחה שבריאותך תקינה, כל שנחוץ לך הוא לאסוף את המסמכים הרפואיים, להביא אותם אתך למעמד רכישת ביטוח נסיעות בהריון ולוודא שהסעיפים שמתאימים לך קיימים בה, כולל הבלתי צפויים ביותר.

אין דומה הריון אחד למשנהו

מבחינת חברות הביטוח, יש הבדל בין הריון להריון. לדוגמה, הריון בעקבות טיפולי פוריות שונה מהריון ספונטני. כמו כן, גיל האישה קובע, עד כדי כך שיהיו כאלה שיסרבו לבטח אישה בהריון מגיל 40 ומעלה. העובדה שהריונות מאוחרים נפוצים היום יותר אינה הופכת זאת למובן מאליו והם עדיין נחשבים להריון בסיכון לצורכי ביטוח.
בעת רכישת ביטוח נסיעות בהריון טיפולים נוספים שעוברת אישה במהלך הריון חייבים להיות מדווחים, כמובן, כמו גם נסיבות ההריון וכל מה שנחשב מידע חיוני. כל השמטת פרט קטן עלולה למנוע את מימוש הפוליסה במקרה הצורך.

כנהוג, כל פוליסה תקפה לנסיעה אחת בלבד ולמשך הזמן הנקוב בה. כאשר מדובר בביטוח נסיעות בהריון הפוליסה מציינת עד איזה שבוע של ההריון היא תקפה. נוסף על כל הכיסויים הרגילים שיש בפוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, יש גם כיסוי ייחודי בגין הוצאות הריון. כיסוי זה כולל גם הוצאות בגין לידה מוקדמת וטיפול ברך הנולד. בין התחייבויות המבטח לכיסויים שכוללת הפוליסה תמצאו:

  • הוצאות אשפוז בחו"ל וטיפול רפואי, הכוללות תשלום לרופא, אבחון, צילומים והדמיה
  • פינוי אווירי וימי לבית חולים
  • הטסה לישראל
  • אירועים בגין תאונה או מחלה שאינם קשורים להריון עצמו
  • ביטול נסיעה

עד כמה חשובות הפוליסה ותשומת הלב שיש להקדיש לכל אחד מסעיפיה אפשר ללמוד מהמקרה של הזוג הקנדי החביב הבא, שרכש אמנם ביטוח נסיעות בהריון, אולם לא בדק אילו סיכונים הוא כולל. הזוג חווה באמצע החופשה לידה מוקדמת, שהשאירה אותו שם מעבר לתאריך תפוגת הפוליסה, ומצא את עצמו עם תינוקת חמודה אבל גם עם חשבון הוצאות רפואיות הנושק למיליון דולר.
כך שאין צורך להימנע מנסיעה לחו"ל בשל הריון אם הכל תקין והרופאים מאשרים זאת. כל שנותר הוא רק לוודא שכל מידע רלוונטי הובא לידיעת סוכני הביטוח כדי לתפור לכם פוליסה אישית מתאימה לכם, לצאת לדרך וליהנות מחופשה נעימה

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים