סטודנט בספרייה - איך לחסוך במחיר ביטוח רכב לסטודנטים

ביטוח רכב לסטודנטים – איך לחסוך?

סטודנט שנמצא בתחום הגיל של נהג צעיר יכול בכלל לחשוב על חיסכון? כמה טיפים לחשיבה חסכונית על ביטוח רכב לסטודנטים

הדרך הבדוקה לחסוך בעלויות ביטוח רכב לסטודנטים היא לרכוב על אופניים, לנסוע בתחבורה ציבורית, או ללכת ברגל במידה ויצא המזל וגרים סמוך לאוניברסיטה.

לסטודנטים אשר בבעלותם רכב שהם משלמים את ההוצאות בגינו – דלק, ביטוח, תחזוקה, תיקונים – יש לנו בשורה לא מאוד משמחת בעניין מחיר הביטוח; סטודנטים מן הסתם יכולים להיכלל בתחום של נהג צעיר או אפילו נהג חדש, ולכן לשלם יותר מאחרים על ביטוח הרכב.

ובכל זאת, הנה כמה כיווני מחשבה לחיסכון בעלויות ביטוח רכב לסטודנטים:

ביטוח חובה – אפשר בתשלומים

ביטוח חובה הוא ביטוח שאי אפשר לוותר עליו או לקצץ אותו. ללא ביטוח חובה אסור לנהוג ברכב. אז נכון שתשלומים הם לא ממש רעיון חסכוני, במיוחד במסלולי תשלומים התופסים את מסגרת האשראי, אבל הם דרך מאוד נוחה לעמוד בעלות ביטוח החובה.

רכב ישן עם ביטוח צד שלישי

מי שברשותו רכב ישן ששוויו נמוך יכול לחסוך את עלות הביטוח המקיף. ניתן למצוא מכוניות ישנות במצב טוב, אם לא למעלה מזה, בעלות סבירה של כמה אלפי שקלים. לרכב כזה ניתן להסתפק בפוליסת ביטוח צד ג' בלבד עם תוספות חשובות כגון שירותי דרך וגרירה וכיסוי לשמשות.

גם סטודנטים עם רכב חדש יכולים לחסוך

אם הרשיתם לעצמכם את העונג של רכישת רכב חדש, "מהנילונים" או משומש משנתון מתקדם, הדרך שלכם לחסוך בעלות ביטוח הרכב היא להצטרף למסלול AIG Safe Drive – שמאפשר להוזיל את העלות של ביטוח מקיף כנגד שיפור בהתנהגות הנהיגה.

לחשוב גם על השירות, לא רק על המחיר

AIG מציעה פתרונות ביטוח רכב במחירים אטרקטיביים מאוד. קל ופשוט להעמיד את הדברים בכל מבחן של השוואת מחירים. אבל מבחן החיסכון האמיתי, במיוחד בתחום של ביטוח רכב, הוא כמה מהר ובאיזו יעילות מקבלים את הכסף במקרה של תביעת ביטוח.
מדד משרד האוצר לאיכות השירות בתחום הביטוח

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים