ביטוח מקיף לרכב - ואם יש לי פורמולה 1

ביטוח מקיף לרכב? ואם יש לי פורמולה 1?!

גם במכונית המשפחתית שלכם העיקרון זהה; באמצעות ביטוח חובה ופוליסת ביטוח מקיף לרכב מבטחים את האנשים, את כלי הרכב ואת הנזק לצד ג. בעולם המירוצים צד ג יכול לכלול, למשל, את קהל הצופים וצוותי הצילום

בואו נגיד שאתם הבעלים של מכונית פורמולה 1 מתקדמת ומשוכללת. איזה ביטוח רכב אתם צריכים? בהנחה שיש לכם הרשאה לנסוע בפורמולה 1 שלכם על הכביש, ביטוח חובה הוא מובן מאליו. כאן אפילו שמדובר במכונית מירוץ יחידה במינה, אתם נהנים מאותו שוק תחרותי כמו בביטוח החובה לרכב המשפחתי. ההבדל הוא כמובן בפוליסת ביטוח מקיף לרכב מסוג זה שהיא בסדרי גודל שאינכם מכירים. לפי חישובים שפורסמו באינטרנט, רק המנוע של מכונית פורמולה 1 עולה כ-10 מיליון דולרים. הכנף האחורית (הספוילר) עולה כ-75,000 דולרים. הרבה יותר ממכונית משפחתית יוקרתית.

ביטוח של מירוצי פורמולה 1 ומירוצי רכב בכלל הם ענף מקצועי ייחודי שכולל מבטחים ראשיים ומבטחי משנה בפריסה עולמית. בכל מסלול על פני תבל בו מתקיים מירוץ פורמולה 1 יש ענייני ביטוח ייחודיים. לדוגמא: מירוצים ליליים, שאופיניים במיוחד במסלולי המירוץ באסיה, דורשים התייחסות מיוחדת לתקלות חשמל ותאורה. גם תנאי אקלים ומזג אויר משנים את תמהיל הביטוח של מירוצי פורמולה 1 במסלולים שונים של הסבב העולמי השנתי.

מערך הביטוח שמקיף את ענף הפורמולה 1, שהוא הענף היקר ביותר מכל ענפי הספורט, הוא מורכב והוצאות הביטוח של הגורמים המעורבים – קבוצות הפורמולה, מארגני הסבב, מפעילי המסלולים, חברות התעבורה שמניעות את כל הכבודה הענקית הזאת ברחבי העולם ועוד ועוד – הן עצומות.

אז כנראה שיש לכם מזל אם אין לכם מכונית פורמולה 1 לעשות לה ביטוח מקיף לרכב. אבל גם במכונית המשפחתית שלכם, שמחירי הביטוח עבורה נוחים, העיקרון זהה; באמצעות ביטוח חובה ופוליסת ביטוח מקיף לרכב מבטחים את האנשים, את כלי הרכב ואת הנזק לצד ג. בעולם המירוצים צד ג יכול לכלול, למשל, את קהל הצופים וצוותי הצילום.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים