מריאנו אידלמן עושה לנו בית ספר לנהיגה

מריאנו אידלמן עושה לנו בית ספר לנהיגה

מסע הפרסום החדש של AIG, בכיכובו של הקומיקאי מריאנו אידלמן מ'ארץ נהדרת', זכה להצלחה גדולה ברשת. המטרה היא הצלחה בכבישים, עם נהגים טובים יותר שמשלמים הרבה פחות על ביטוח

אולי זה יפתיע אתכם, אבל בהשוואה למדינות העולם, שיעור תאונות הדרכים הקטלניות בישראל הוא מן הנמוכים ביותר. יותר מזה, שיעור התאונות הקטלניות בישראל נמצא בירידה מתמדת לאורך כ-40 שנה.
אלו הן בשורות טובות אך אין להסיק מכך כי הנהג הישראלי הוא לא מה שמספרים עליו.

הדימוי של הנהג הישראלי הוא נמוך בלשון המעטה, והוא נע בין "הפרחח האגרסיבי" שחותך בכביש עוקף בפראות ולוקח סיכונים מיותרים על בסיס אגו, לבין "הלפלף המעצבן" שנוסע בבועה מנותק מכל מה שקורה בכביש וגורם לכולם למתח ועצבנות. הרבה פרקי הומור ישראלי לאורך ההיסטוריה עשו שימוש בשני הדימויים האלה.

עכשיו AIG לוקחת את מטען הדימויים של הנהג הישראלי כדי להריץ מסע פרסום הומוריסטי שמשתמש בהם כדי לחנך לתרבות נהיגה טובה. הפוך-על-הפוך.

את הקמפיין מוביל הקומיקאי האהוד מריאנו אידלמן, חבר צוות תוכנית ההומור ארץ נהדרת', שמגלם דמות היתולית ומוקצנת של מורה לנהיגה בשם אפי, שלמעשה מייצג את כל מה שאומרים על הנהג הישראלי ומלמד את תלמידיו את כל הדברים "הלא נכונים".

מספר הצפיות בסרטו הראשון עם מריאנו אידלמן כבר עבר את ה-1.5 מיליון, תוך חודש מהשקת הקמפיין, וגם הסרטונים שבאו אחריו, ושודרו גם בטלוויזיה, זוכים לחשיפה עצומה באינטרנט. ההומור המטורף והאבסורדי עושה את שלו והתקווה של כולם היא שאת ההשפעה נראה בעתיד הקרוב גם בכבישים.

השורה התחתונה היא שהפרסומות של AIG, עם מריאנו אידלמן, משתמשות במסר חינוכי של נהיגה נכונה וטובה לקידום מכירות של ביטוח רכב: ב-AIG נהגים טובים יותר משלמים פחות. עד 40% פחות. סוג של תרומה לקהילה, אם תרצו.

אומר גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק ב-AIG: "החברה מתייחסת לנהיגה טובה כאל ערך ופועלת רבות בנושא, בכל העולם, כדי לתרום לשיפור נהיגה. אנחנו מאמינים כי נהיגה טובה תורמת בראש ובראשונה לקהילה ולאיכות החיים של כולנו. אם כולנו ננהג טוב כולנו נרוויח, בחיים וגם במחיר הביטוח".

כדי ליהנות מהמחיר המיוחד מצטרפים למסלול AIG Safe Drive, מתקינים ברכב את מערכת Safe Drive שמנטרת את ביצועי הנהיגה של הנהג ומספקת משוב לשיפור הביצועים באמצעות אתר אינטרנט מיוחד. כל לקוח מקבל שם משתמש וסיסמא לצפייה בנתוני הנהיגה שלו. ככל שנתוני הנהיגה משתפרים מחיר הביטוח יורד.

לצפייה בסרטוני הקמפיין עם מריאנו אידלמן ביו-טיוב

לכתבה באתר כלכליסט אודות הקמפיין

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים