פרארי, למבורגיני ועוד - המכוניות היקרות ביותר בעולם

פרארי, למבורגיני ועוד: המכוניות היקרות ביותר בעולם

החלטתם להתפנק במכונית ממש יקרה? הנה כמה מן האפשרויות העומדות בפניכם, החל מדגם פרארי חדש ב-300,000 דולרים ועד בוגאטי ישנה ב-43.7 מיליון. ואף מילה על ביטוח רכב

נניח כי אתם חולמים לפנק את עצמכם במכונית יקרה, ולא סתם אלא יקרה מאוד. אתם יכולים להיכנס אחר כבוד לסוכנות של מכוניות יוקרה ולבחור לעצמכם את אחת מ-10 מכוניות היוקרה עם תג המחיר הגבוה בעולם. אתם צריכים להכין לפחות 300,000 דולרים כדי להתחיל מפרארי FF, שניצבת במקום העשירי ברשימת היוקרתיות היקרות. אם אתם מכוונים גבוה יותר, למקום הראשון ברשימה, שם מחכה לכם פרארי אחרת, לה-פרארי, עם תג מחיר של יותר מ-1.4 מיליון דולרים. בין שתי הפרארי תמצאו מספר דגמים של רולס-רויס, דגמים נוספים של פרארי, בנטלי, פורשה ולמבורגיני. כולן מכוניות יוקרה מייצור סדרתי, שחשוב לשמור עליהן היטב – כי הטיפול בהן יכול להיות לא פחות יקר מהמחיר המקורי של הרכב!

וזאת רק ההתחלה; מעל לרכבי היוקרה ניצבות מכוניות העל, שעל חלקן סביר להניח אפילו לא שמעתם. מבין 10 מכוניות העל, הארבע שניצבות בתחתית העשירייה הראשונה עולות קצת פחות מהפרארי היוקרתית: Hennessey Venom GT Spyder עם תג מחיר של 1.1 מיליון דולרים, Pagani Huayra, McLaren P1 ו- Maybach Landauletשעולות יותר מ-1.3 מיליון אך עדיין פחות מ-1.4 מיליון דולרים. המחירים ממקום מספר 6 עד לצמרת נעים מ-1.6 מיליון דולרים עבור Koenigsegg Agera R חדשה ועד Lamborghini Veneno שמחירה לצרכן 4.5 מיליון דולרים. המהירה מביניהן, בוגאטי ויירון סופר ספורט, יצבת רק במקום השלישי והיא יכולה להיות שלכם תמורת 2.6 מיליון דולרים.

ועדיין לא הגענו למכוניות היקרות באמת, אלו שנמכרות במכירה פומבית או במכירות חשאיות מיד ליד. בשנת 2015 היתה לכם הזדמנות לרכוש לעצמכם את המכונית עם השם המרשים Ferrari 400 Superamerica SWB Coupe Aerodinamico במחיר מציאה של קצת יותר מ-4 מיליון דולרים. בין 10 המכוניות היקרות ביותר שנמכרו במכירה פומבית ב-2015 (עד כה) יש פאקארד משנת 1934, שלבי קוברה משנת 1966 ועוד 8 פרארי ישנות, בכלל זה Ferrari 250 GT SWB California Spider משנת 1961 שנמכרה השנה במכירה פומבית במחיר של למעלה מ-18 מיליון דולרים.

המחיר האסטרונומי הנ"ל מציב את הפרארי המסוימת רק במקום מספר חמש ברשימת המכוניות היקרות בכל הזמנים, מייד אחרי – איך לא? – שתי פרארי אחרות, מרצדס עתיקה אחת ו- Bugatti Type 57SC Atlanticמשנת 1936, אחת משתיים שקיימות עדיין בעולם, שנמכרה לפני מספר שנים במכירה פומבית תמורת 43.7 מיליון דולרים.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים